• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

N1987!! Vi har varit och kollat på en lite blandras men det va inget för oss,söta såklart men inte va vi sökte.. detta va massor raser

imorgon ska vi kolla på labbe/dalmatin och sen efter det  labbe/fransk breton

• sweasmamma

nä ni har nooog rätt =) antagligen kiss som drar förbi,vrf skulle vi lyckas?? =) jag menar.... inte vår tur än!så känns det iaf 

• sweasmamma

aahhh .. jag har haft en spansk mastiff/smålandstövare .. gog i cancer för 2 år sen =(
     bara 4 år och hade fått en kull valpar 

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-27 17:41:59 följande:
    ååå va kul med valp. vi har en snart 2 årig border collie =)
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-12-27 18:07:45 följande:
    Pumann: man ser absolut på testen, var det detta du tog för ett par dagar sedan? Vill inte grusa ditt hopp men har fått så på CB tydligt + som kommer upp direkt men sen försvinner innan kontrollstrecket kommer upp, har fastnat på bild, har då tyvärr inte varit nåt. Nu när jag fick + på CB så var det tvärtom, inget som syntes först men som kom det fram och blev jättetydligt och sen smalnade av men stannade kvar. Men det kan säkert vara olika Hoppas så att du får ett fint +, håller tummarna stenhårt för dig!!!
    nej detta tog jag idag bim-5!! tror inte det är nåt... och arg på mig själv som testade och lät mig hoppas...IGEN !!!
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-12-27 18:07:45 följande:
    Pumann: man ser absolut på testen, var det detta du tog för ett par dagar sedan? Vill inte grusa ditt hopp men har fått så på CB tydligt + som kommer upp direkt men sen försvinner innan kontrollstrecket kommer upp, har fastnat på bild, har då tyvärr inte varit nåt. Nu när jag fick + på CB så var det tvärtom, inget som syntes först men som kom det fram och blev jättetydligt och sen smalnade av men stannade kvar. Men det kan säkert vara olika Hoppas så att du får ett fint +, håller tummarna stenhårt för dig!!!
    men kontrollstrecket kom ju upp och plusset va kvar men ... jag ger upp ändå =)  
  • sweasmamma
    cutepoison skrev 2011-12-27 18:52:21 följande:
    Puman: Vill bara förtydliga att jag inte kunde se dina bilder överhuvudtaget :P Hoppas det är något där!
    tack . ingen fara ,tror inte det är nåt men det är okej ändå...=)
  • sweasmamma
    splink skrev 2011-12-27 18:57:06 följande:

Ingen som vill uttala sig om min bild? Tror ni jag haft ÄL? Förra månaden ältestade jag också men då fick jag ingen stegring utan alla teststreck blev lika svaga som det första typ. Idag är jag på dag 19 i cykeln så ÄL lär väl vara över nu om jag haft nån. Låg iallafall på dag 14, 16 och 18. Tror ni vi har prickat då?
    dag 17 såg bra ut ...
  • sweasmamma
    splink skrev 2011-12-27 19:02:46 följande:
    Hoppas. Det ska ju vara lika starkt eller starkare men man vet ju inte om det hade blivit starkare om jag testat nån timme innan eller efter liksom..

Förresten, ditt test såg positivt ut! Men skulle nog råda dig att testa digitalt eller ett annat märke för att vara på den säkra sidan. 
    ja jag struntar i att testa ... =) kommer inte mensen tar jag ett digitalt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester