• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2011-12-28 10:37:47 följande:

dagens
    jag ser 
  • sweasmamma

mensen på intågande!!!!!!??

uppsvullen,kass i magen,lätt lätt illamående och sååååååå trött men ..INTE gravid enl testet imorse så ....antingen magsjuk eller mensen på g som sagt !! bim-4

• sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-28 19:53:22 följande:
    Tack snälla ni! Vågar knappt tro det så imorgon är det jag som hänger på låset till Apoteket för att inhandla ett digitalt!

Jag har haft flera symptom men mycket påminner om sådana jag har innan mens.
    GRATTIS
  • sweasmamma

GOD MORGON mina vänner!! VÄRSTA mensvärken.bim-3! tog ett test imorse och tycker mig se nååågot svaaaagt!!lägger ut bild snart!

men som sagt mensvärken säger mig att den kommer som den ska,som en klocka!! =(

• sweasmamma
    littlepixiegrl skrev 2011-12-29 07:52:13 följande:
    Hej tjejer! Er tråd ligger bland mina favoriter, så jag antar att jag har skrivit här inne någon gång för evigheter sedan Är det någon som vill ha lite överblivna äl- och grav.tester? Jag har ca 40 äl-test och 8-9 grav.test, som jag inte har något behov av. Kan hämtas i Lund eller skickas mot portokostnad Skicka ett pm vid intresse!
    jag bor i hjärup!!!! jag vill köpa!!!!!!!!!!!
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2011-12-29 07:55:56 följande:
    BILD, BILD, BILD! Skrattande
    det kommer.. är på jobb och ska lägga in bilderna =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester