• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-17 10:40:09 följande:
    Hahaha Tungan ute 
    Skrattande 
  • sweasmamma
    deepsounds skrev 2012-01-17 10:43:01 följande:
    Jag behöver hjälp brudar!
    Jag har inte fått mensen på en vecka, men fick negativt både idag och på BIm dagen.
    Ringde VC och har fått bokad tid där på måndag nästa vecka, men tänkte höra om man kanske kan ringa till BM istället då jag inte litar på VC?

Börjar bli less på allt krångel med mens och falska förhoppningar! :( 
    ja men ring bm direkt ist...
  • sweasmamma
    deepsounds skrev 2012-01-17 10:50:53 följande:
    Pumann: Har gjort de nu, var osäker på om man skulle ringa dit eller inte.
    det är lika bra!! dom kan ju hjälpa snabbare och på ett annat sätt=)
  • sweasmamma

ja alltså en del får ju det !! nästan ALLA gravsymtom är tyvärr samma som pms symtom,hemskt men sant!!

jag får ömma bröst innan mens,har jag upptäckt nu sen vi började försöka skaffa barn igen .. aldrig tänkt på det innan !! 

• sweasmamma
    MFJG skrev 2012-01-17 10:59:16 följande:
    Ja och jag kommer inte ihåg..plus att två graviditeter antagligen påverkat hur min mens och vilka symptom på mens på G jag har..Mens eller graviditet..hatar att vänta..
    jag veeet =) med dottern va jag bara trött .Minns inte alls ömma bröst,inget illamående.. bara efter v 8 fick jag cravings. cocktailtomater=) annars inget så direkt men nu analyserar man ALLT 
  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-17 11:21:06 följande:
    Åh du e väl prima! Syns det mer nu tycker ni? Åhh riktigt nervpirrande.. Hur ska man kunna fortsätta med det man gör just nu när man bara vill att det ska bli imorgon så man kan testa igen?
    jaa visst syns det tydligare =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-17 11:23:56 följande:
    Fick typiskt spök på cb... Ingen mer mens... Bim -1 om detta inte är mens..
    men ... BILD?? =)
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-01-17 11:31:55 följande:
    Är det någon som vet om det är vanligt att få positivt på ÄL test direkt efter mensen? Fick mens i torsdags och både igår och idag så var ÄL testen positiva... Började med Pergotime igår, kan det påverka testen?
    jag vet att äl test kan visa pos vid mens ja
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2012-01-17 11:22:04 följande:
    Jag har inga symptom what so ever. Ingen molvärk (hade det från ÄL+3 förra gången) inga ömma bröst (hade det non stop från ÄL sist) inget känns annorlunda mer än trött...och blödningen idag på ÄL+6

Blir helt nervös, på ett positivt sätt
    ååhh va jag hoppas!!!! vill osså få nidis!!!!! =) ha ha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester