• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MTW skrev 2012-01-18 10:06:19 följande:
    Oj. Tack för hjälpen hehe. Är lite chockad Cool
    förstår det men man ser =) när har du bim
  • sweasmamma

okej ja det minskar chanserna!! hmm,ja kommer mensen som det alltid gör så köper jag bisolvon och apriforce!!!

japp jag trixar nele 

• sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-01-18 10:09:48 följande:
    Nej helt kört är det inte men chansen minskar. Hittade detta på 1177

"Så kallade NSAID-preparat verkar kunna påverka och minska ägglossningen. Man rekommenderar därför kvinnor som vill bli gravida att undvika dessa medel. NSAID står för inflammationsdämpande smärtstillande medel av typ Ibuprofen, Ibumetin, Ipren och Diklofenak, Naproxen, Voltaren med flera"
    tack för infon=)
  • sweasmamma
    sofia gbg skrev 2012-01-18 10:09:11 följande:
    Det är aldrig helt kört!!!! Vissa blir ju gravida med både droger och alkohol i kroppen tyvärr :/
    nä min vän blev gravid och pga dom utredde henne för kraftig värk så åt hon starka piller,dikoflenak samt ipren...hon blev gravid,allt bra och hon är i v 24 ... så jag hoppas ju ändå.. 

kände mig optimistisk denna gången men så en vecka innan mens blir jag sån här,deppig och känslan av misslyckande kommer krypande 
  • sweasmamma
    MTW skrev 2012-01-18 10:16:19 följande:
    Jag har faktiskt ingen koll på det där. Men jag vart misstänksam pga mina bröst värker som bara denn och jag har missat p-piller så gjorde bara en "rutinkoll" brukar alltid göra de 2 månader ca efter jag missat. Så ja minst sagt kom detta som en chock :P Men lika glad är jag för det Glad Nr.2 är mer än gärna välkommen Cool
    åååhhh va roligt . stort grattis!!!!
  • sweasmamma
    whywhy skrev 2012-01-18 10:16:43 följande:
    Oh, tack för bildtrix Jennie83:)
    Tog  test i morse med och jag tror i varje fall inte längre att det är spök... men jag  vågar inte ropa hej ännu...

vilken FIN STEGRING ..JIPPI 
  • sweasmamma
    MFJG skrev 2012-01-18 10:29:01 följande:
    Ja sen äl hart jag haft koll..
    ok. är den förändrad eller hur känns den nu ? (om man får lov att fråga)Skäms
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester