• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

simple82 skrev 2012-01-17 16:29:52 följande:
    Ååå min man kom hem idag och fråga, har du grav testat dig än el?? Hur många gånger?

Såååå gulligt, jag svara men de tar två veckor minst inna vi vet om de tar sig..hans svar va - jaha suck.. =0P
    såå sött
  • sweasmamma

gummsan: man ser ju NÅT på ditt test !!

Knasten :näää jag trodde verkligen.. men nya tag!PEPP

Lillabambi:GRATTIS

whywhy:jag sa ju det!GRATTIS!!!!

NeLe:du ÄR ju gravid!sluta testa =)

Idag är jag på bim-8,kraftig molvärk som kommer och går samt ont i ryggslutet så det är säkert mensen som förbereder sig! Mitt under ÄL och precis innan samt efter har jag ätit sjukt mkt ipren samt kåvepenin pga en tand de drog ut som tog 4 timmar!!AJ ..såååå antar att det minskade mina chanser REJÄLT !  

• sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-18 09:56:56 följande:
    Pumann, haha svårt där
    Ang. kåvepeninet och då så tror jag inte det är någon fara så. Hoppas inte det iaf! Att du har mensvärk är ju bara positivt dessutom Brukar du ha mensvärk så långt innan BIM då?
    nej ... brukar la komma någon dag innan ...
  • sweasmamma
    MTW skrev 2012-01-18 09:57:45 följande:
    Jag behöver hjälp med denna. Jag har aldrig använt RFSU´s tester förut så vet inte hur jag ska tolka  något.
    Tack på förhand :)

ser pos ut 
  • sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-01-18 10:03:45 följande:
    Kåvepenin tror jag inte är någon fara men däremot Ipren kan ju hämma ägglossningen och försvåra för ägget att fästa. Bara att hoppas på det bästa.
    ja typiskt .. just denna mån där vi inte stressat så,haft sex ofta... känt mig optimistisk!!! men kanske funkar ändå?? men jag har vatt tvungen då jag haft sååå ont 

är det HELT kört ?? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester