• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nu gråter jag... varför är man så känslig!!?? Jävla skit...

• Knasten83
    sweasmamma skrev 2012-02-22 08:34:34 följande:
    men KNASTEN !!!!!!!!!!! dumma test !!!!! syns inte som det gjorde igår =(

nä svagare idag... försöker komma på en anledning... skuggade jag mer i går? tog jag ut det för tidigt? men du ser att där är ett streck på det utplockade va?

• Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-02-22 08:38:29 följande:

Tyckaer du snart ska kontakta läkare... Blir lite orolig för dig gumman...

Skit i testen just nu.. Det behöver inte bli starkare från ena dagen till andra... Var 3de dag för vissa 

jag blir ärligt lite orolig... jag har bara haft ont i brösten en gång innan och det va med dottern. Jag själv känner i hela mig att det är ngt, så jag börjar oroa mig att det sitter fel!? 

• Knasten83
    Meeee skrev 2012-02-22 08:47:23 följande:
    Knasten- tycker oxå du ska ringa och kolla om du får komma och ta blodprov.

Kollade förövrigt på din sida och guuud va fina saker du syr :)
    Glad tack!! Har sytt upp massa fina mössor nu...
  • Knasten83
    Meeee skrev 2012-02-22 09:06:45 följande:
    E de någon här som har barn sen innan?
    Jag har 2 tjejer här hemma. En född nov 06 och en född maj 11

Kör ni med ältester?

jag har en liten flicka på 17 mån...
  • Knasten83
    Mini Léonie skrev 2012-02-22 09:11:43 följande:
    Har bokat en tid på ett privat gyn nu, ska kolla så att allt "står rätt" till för att vi ska slippa försöka 1 år för att sen få veta att något va tokigt. Känns skönt... Glad
    Nu är jag förväntansfull och känner att det är detta jag behöver för att kunna slappna av helt och bara "köra på"...
    Firar första månaden utan test med bokningen!

Wiiii Tungan ute 
    det kan ju va skönt o se så allt är OK för bebisverkstad!! Alla förutsättningar liksom.

Kram
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester