• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LinaLoj skrev 2012-02-22 21:43:10 följande:
    knasten har du testlagrets hemma?
    jag testade i morse med testlagrets och fick bara skugga... märkligt....

läst om fler som inte fått ngt på testlagret men fått på andra och varit gravida, men du vet... man griper efter halmstrån....

• Knasten83
    Choccolat skrev 2012-02-22 21:47:35 följande:
    Hallonbilar, om ingenting strulat för dig tidigare och du kastade upp ditt senaste test i tråden hade jag glatt grattat.. Nu fattar jag inte vad som händer.. Dax för nytt blodprov kanske?
  • Knasten83
    LinaLoj skrev 2012-02-22 21:50:16 följande:
    jag tänker lite så att det är ju där trots allt.... och det är på alla testerna...Hmmh?
    gulliga du... ja, jag hoppas så otroligt så!

*kram till dig*

Hur går det själv med allt?   
  • Knasten83
    angie91 skrev 2012-02-22 21:57:12 följande:
    såååå knasten ..
    ja åkte på att diska ett berg :P hahahha därav min fördröjning..
    åkte aldrig t doktorn Oskyldig ja orkade aldri ^^ 

hmm knasten... angående dina test du ville ju ha en ärlig åsikt...
     här e dom lite mer trixade.. ^^
    beskrivning under...

gårdagens cb visar juh brett o fint..!!!  helt klart plus! 
    vilket som är starkast e svårt attt avgöra.. det är ju olika nyanser osv..  
    Men ärligt gumman! ja tror int du behöver oroa dig...
    Dagens e fortfarande helt klart synligt... det e brett..
    Alla test du gjort kan int va spök!

försök att tänka på nått annat i nån dag.. stressa ner o ta de lugnt! <3

Ja tror int du behöver oroa dig.. ser breda o klara plus både på dagens o gårdagens-! 
    åh... varför känner jag mig lugnare när ni säger så?? Precis som ni håller i det avgärande... mina goa testar-tjejer!! Hjärta

Ska försöka tagga ner... lugna mig och va i nuet!!! 
  • Knasten83
    Tikka1986 skrev 2012-02-22 22:00:26 följande:
    haha måste bara få skriva. berättade precis för min sambo att jag känner nå "pickande" i nedre delen av magen o att bröstvårtorna kliar så jag håller på o bli knäpp. o allt han säger "de heter att du e gravid hjärtat" varpå jag säger " de märker vi på fredag" o får världen blick av honom som att jag typ e pucko eller nå haha :P
  • Knasten83
    LinaLoj skrev 2012-02-22 22:01:10 följande:
    Jag håller dig sällskap i hoppmolnen och lovar att trösta om vi dalar. Fast jag har verkligen svårt att tro det du. Verkligen.
    Jodå. Det är knöggligt men det går. Det är svårt när man känner att man är lite ensam i det.  Men jag fokuserar på annat ( hälsan och balansen)  och nu ska jag inte ta ett gravtest förrns tidigast om en vecka.  BaSTA!  
    jag hejjar på dej!!!!!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester