• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

åååh, kan de ringa mig nångång!!!???

De skulle prata och återkomma... tck tack tick tack... tiden står stilla... 

• Knasten83

KK ringde tillbaka nu och de tyckte jag skulle vääääntaaaaa (som om man inte gör det tillräckligt) en vecka och sen återkomma och jag får mer ont.... Hon trodde kanske det hade börjat bli en grav men att det kanske va så att det antingen avslutades av sig själv eller att jag helt enkelt inte kommit upp i det HCG som krävs för att det ska ge starkare på testen... hm.... JAG HATAR ATT VÄNTA!!!!!!!!!!

• Knasten83

Leonie: jo sant men jag är sååå jäääävla dålig på att vänta!!! :/

Choccolat: ja, snacka om snopen... Jag blev nästan arg på testfan, skit!!

• Knasten83

Minileonie: nä tänkte bara eftersom det syns mycket tydligare isärplockat än när det är i hylsan. Letar anledningar här... ;) för det har varit lika brett idag som igår på det isärplockade, men syns sämre när det är i hylsan..

• Knasten83

Sassa: vart ringde du och vad sa du för att få fler tester? Jag har ju fått ganska tydliga plus som inte verkar va ngt...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester