• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nicesara: hade du testat med vanligt cb först och fått plus eller testade du digitalt direkt?

• Knasten83

Hallon: nä usch va jobbigt!!!! Säger som de andra lämna oss inte!!!!! Vi finns här för dig!
    Miljoner kramar!!!

• Knasten83
    Mini Léonie skrev 2012-02-22 15:50:32 följande:
    TJEJER HJÄLP!

Jag går runt här och lullar och tänker inte ens på graviditet, kände när jag vaknade i morse att mitt ena bröst är dubbelt så stort som det andra (utan överdrift) som en uppblåst ballong och går inte att röra. Det andra är typ som vanligt...

Kom till jobbet och tänkte att det går väl över.. Ringde ändå vårdguiden för att höra om jag ska boka en tid imorgon på en vårdcentral eller ej. Hon ville att jag skulle komma in ikväll?? Kan du va gravid frågade hon mig? Ehh nej sa jag. Okej senaste mens säger kvinnan då? Ehhh ja den skulle ju kommit typ igår eller idag. Haha hon bara skrattade. Nu blir jag jättenervös....

men ni hade väl inte sex vid äl denna gången?? Spännande!
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 15:49:47 följande:
    fortfarande inte ont alls, blött i tre dagar inte ens mol eller mens värk :)=
    Vill så klart att du ska få som du önskar men samtidigt är det kanske inte bästa tiden? Hm.. hoppas så att allt ordnar sig för dej!

Ang mig själv... Jag tänkte såhär.
    Det ska dubblas (hcg) vartannan till var tredje dag.
    Jag har ju testat 3e dan idag. Kanske det va mindre koncentrerat idag? Druckit mer än kvällen innan?
    Sen är min andra teori att det sitter fel...
    För NÅGOT är det.

Sammanfattning:
    -2 dar mens, småflytningar vartannan dag som är bruna.
    -Fick ont i brösten första efter de 2 darna "mens".(vilket tydligen också kan va nid)
    -Molvärk som kommer va 20 sek och försvinner, sen kommer det igen..
    -Mina test har varit positiva, och det är inte spök på både CB (3 st) och ACO för det va brett, hade färg och stannade kvar.    

Nu ska jag försöka att inte testa förän på fredag.
    Hoppas så att detta blir starkare, blir det inte det förväntar jag mig mer blod inom kort....    

• Knasten83

Swea; Din stackare!! Precis som jag känner med mig själv är det NÅGOT som är annorlunda hos dej. Är du inte gravid kanske det är ngt annat men jag misstänker starkt att du är preggo... kanske att det sitter fel.. vet inte.
    JAG ÄR GLAD ATT DU KOLLAR DEJ!! Som du skriver, iaf för att utesluta att det e farligt.

KRYA PÅ DEJ och uppdatera oss!!

• Knasten83

Har bestämt att inte testa förän på söndag, kommer bli världens läääängsta helg!! Gråter
    Men eftersom jag smällt 200kr på test idag så får jag skärpa till mig och inse att det kommer visa sig förr eller senare hur det står till där inne..

Mannen får ju spelet på mig så som jag vill testa! haha   

• Knasten83
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-22 19:40:50 följande:
    Lite ot, men fick besked idag från min arbetsgivare att jag har blivit varslad :( så jäkla tråkigt! Så finns det ju inga jobb där jag bor heller :(
    fy va tråkigt o höra.... vet hur det är att gå utan jobb... inte alls kul
  • Knasten83

Jag vill bara flika in att jag testade med preg och fick streck som kanske är spök.. Återstår o se!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester