Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nicesara: hade du testat med vanligt cb först och fått plus eller testade du digitalt direkt?
Nicesara: hade du testat med vanligt cb först och fått plus eller testade du digitalt direkt?
Sassa: ser toppen ut! :)
Hallon: nä usch va jobbigt!!!! Säger som de andra lämna oss inte!!!!! Vi finns här för dig!
Miljoner kramar!!!
Kiara: tack kära du!!!!!
Swea: att du kan hålla dig! Jag måste också knipa med testen nu...
Swea; Din stackare!! Precis som jag känner med mig själv är det NÅGOT som är annorlunda hos dej. Är du inte gravid kanske det är ngt annat men jag misstänker starkt att du är preggo... kanske att det sitter fel.. vet inte.
JAG ÄR GLAD ATT DU KOLLAR DEJ!! Som du skriver, iaf för att utesluta att det e farligt.
KRYA PÅ DEJ och uppdatera oss!!
Har bestämt att inte testa förän på söndag, kommer bli världens läääängsta helg!!
Men eftersom jag smällt 200kr på test idag så får jag skärpa till mig och inse att det kommer visa sig förr eller senare hur det står till där inne..
Mannen får ju spelet på mig så som jag vill testa! haha
Jag vill bara flika in att jag testade med preg och fick streck som kanske är spök.. Återstår o se!