-
jo jag tror det också.... verkar nog inte bli nåt den här månaden.. ställer iaf in mig på det så blir jag inte besviken senMissÖland76 skrev 2012-03-26 21:09:38 följande:Slemtorsk: ser ett streck, men det ser vitt ut, tyvärr.
-
Ni som är duktigare än jag på att trixa.. kan ni hjälpa min kusin... hon mailade en bild till mig och jag kan liksom ana något men jag kan inte trixa till det... eller så finns det inget där....tror inte hon planerar att vara gravid direkt så hon är nog "nojjig" åt andra hållet mot vad vi är men ni kan väl kika....
-
tack tack.. lämnade över mina sista test till kusinen hehe... som mailade bilden ovanför.. så nu har jag inga tester kvar och långt till ställe att köpa dem ... så har inte mensen kommit tills på fredag så blir det ett digitalt...MissÖland76 skrev 2012-03-26 21:36:17 följande:Slemmis: vågade själv inte riktigt tillåta mig att tro på positivt förrän i lördags när det visade starkare, och idag blev det def. I och med det digitala. :) lycka till nu!!! Kram
-
Livet är lustigt..min kusin totalflippar för hon ttror att hon ser streck på testet, hon har tre barn o två av dem var inte planerade, hon har just fått nytt jobb.... vi har letat streck på varandras tester men av olika orsaker
-
förresten... inget tecken på mens än..dvs inga spottings eller någon kraftigare mensvärk...no news is good news är det väl som gäller va?
BIM?? jaaaa.. idag...eller i morgon...eller möjligtvis torsdag.... -
så har man visat sina hormonsvägningar på praktiken då..började storlipa för att extrajobbaren kom in o ville att vi ska byta ut min stol, hon och jag ska dela arbetsplats från och med måndag (pga platsbrist) och jag känner mig lite undanskuffad, men absolut inte ledsen eller nedbruten men tårarna började bara spruta ... och alla började gulla o kramas med mig.. pinsamt.. fick förklara att jag tar hormoner...men jag börjar undra, för så här reagerade jag inte förra gången jag tog nässprejen ...
fortfarande inte ett spår av någon spotting.... -
I KNOW THAT FEELING... och jag är sååå virrig..säger fel namn till personer och snurrar till det....regnbågsbaby skrev 2012-03-27 11:18:16 följande:Fortfarande ingen mens här och inget plus.... Men kroppen skriker gravid.... Det ilar pirrar och molar...och brösten är svullna och ömma....flytningarna gick idag från gula till vita... Undrar vad de betyder
Har ju bim.. i dag, onsdag eller torsdag....
Men fick ju tokblankt negativt i går, har inga tester kvar hemma får se om jag hinner köpa något mer på vägen hem, vill inte köpa fler RFSU av fler orsaker liksom, främsta är att jag bara kan köpa dem på pressbyråon och där går jag ju in varje morgon och pratar med expediten i väntan på tåget....känns så där att köpa gravtest av någon man tjatar med -
japp.. det är väldigt olika, jag har själv en vänninna som fick sitt femte barn nyligen och hon har aldrig plussat likadant, första barnet gick hon över tiden 2 veckor med innan hon fick plus, hon hade testat flera gånger första veckan och uteslutit grav när hennes man beordrade henne att testa... och vips fick hon plusregnbågsbaby skrev 2012-03-27 11:35:23 följande:Kan man plussa olika sent eller tidigt typ tidigt med en graviditet och senare med en annan??
med det två nästa vet jag att hon plussade före bim... men inte hur mycket, nr fyra plussade hon på bim +5 efter att ha testat varje dag sen ägglossning i stort sett och nu siste fick hon svagt plus några dagar före bim men väldigt väldigt svagt så hon trodde inte på det förrän hon fick tydligt plus på BIM-dagen -
håller tummarna för er dåregnbågsbaby skrev 2012-03-27 11:43:08 följande:Spännande!! Min sambo tror att jag är gravid men att hormonhalterna är låga denna gången... Men ja vet inte...
Själv är jag bara förvirrad... haha... -
jag är liksom inte bara förvirrad över det.. utan jag är VIRRIG som en gammal senil tant....ha haha.. min hjärna hänger liksom inte med, säger fel saker, börjar gråta inför kollegor på praktikplatsen, kallar folk vid fel namn HELA TIDEN.....så det är förvirring på två plan....vet inte om jag ska skratta eller gråta åt eländet.regnbågsbaby skrev 2012-03-27 11:51:52 följande:Slemtorsk: jag är oxså jätte förvirrad.... Vill ju ha svart på vitt....