Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Becku.. jag markerade var strecket ska sitta..ungefär
Becku.. jag markerade var strecket ska sitta..ungefär
räknar minuterna ha ha...... vill inte testa igen så länge sonen är hemma, vi kör honom till hans pappa om några timmar...sen vill jag OCKSÅ helst vänta tills det gått minst ett dygn sen jag testade sist, och igår testade jag väl vid 17 om jag inte minns fel... så det kanske blir till kvällen då..
Under tiden vill jag ju se era tester... så ös på
Jag har nu inskaffat tre st rfsu testa tidigt också.. ha ha.. de kostade bara 40 spänn styck så det var ju billigt för att vara tester inte köpta på nätet.
Får se om jag använder ett av dem eller mitt sista PREG i eftermiddag.....har hållt mig sen hmm typ halv tolv tror jag. inte druckit mer än ett litet glas vatten typ vid tolv.
Men jag har kännt mig lite "mensig" efter lunch så jag blir mer o mer pessimist trots gårdagens test som i MITT tycke hade ett tydligt om än svagt rosa streck, när även mannen säger det så blir man ju nästan övertygad *S*
Vi får se....men hoppet att en liten Evelina ska ha bosatt sig där inne växer ju ... och nej vi har inget pojknamn så det måste bli en flicka om det blir något
så har man tagit ett test då.... hållt mig i nästan 6 timmar och tog ett testa tidigt... efter 10 min syntes....inget. Men man har på sig 30 min att läsa av enligt instruktionerna.
Bilder efter 10 min följer nedan..någon som vill trixa?? Angie??
och efter 25 min....
JAA jag spamar... och nu gillar jag inte testa tidigt...eller så är det Preg jag inte gillar.. ha ha.. vet inte vilket..
efter 30 min
det sista testet trixat...
irriterande att man fick ett rosa streck i går..äckligt svagt men nog var det rosa liksom..... och nu blankt.. BAJSTESTER!!