Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sassa87 skrev 2012-03-24 15:45:37 följande:
    nä jag tänkte ta ett nytt test från testlagrtet fick 20 igår. så ett till  tog ju ett imorse
    tänkte väl det... är ju en sak att ta 2-3 om dagen väl utspritt...även om det troligtvis inte syns någon skillnad...men vi är ju testomaner hehehe... men att ta 3 st samtidigt med samma urin..då är man nog lite tokig..även om jag faktiskt har tagit 2 en gång med samma kiss..fast det var olika märken iaf...
  • slemtorsk i din bralla
    sassa87 skrev 2012-03-24 16:13:05 följande:
    nej jag tar bara ett i samma urin. fast tar bilder i olika lägen.
    ja precis så brukar jag göra också... med blixt och utan blixt och så har jag något tredje läge på min mobilkamera som jag inte riktigt förstått... ha ha.. den lyser med en lampa en liten stund innan den knäpper, så det blir inte så skarpt som med blixten.
  • slemtorsk i din bralla
    sassa87 skrev 2012-03-24 16:14:29 följande:
    har tagit nya ska lägga in i datan. se om du ser någon nu då hihihi
    kör hårt... själv sitter jag o kämpar med kissningen.. har hållit mig i 5 timmar nu.. skulle vilja klara 6 timmar (varför vet jag inte) brukar LÄTT hålla mig i 10-11 timmar annars men nu känns det fan som jag läcker ha ha ha...
  • slemtorsk i din bralla

sassa... jag har trixat alla bilderna nu och det syns inget tyvärr

Inte ens en skugga eller aning till streck, kanske ser någon annan något men så vitt jag ser är det negativt iaf. Men det är ju inte BIM än...

• slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-24 16:29:15 följande:
    Inget snack om saken här Det blir en kväll fylld med mys mys myyyys <3

bara att köra stenhårt då

Vad är det för siffror som gäller...har funderat på en sån där apparat men vette katten om jag fixar den haha oteknisk som jag är
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-24 16:32:00 följande:
    Siffran är den dag jag är på i cykeln. 
    Man ställer in den samma dag som mensen börjar och sedan startar man upp den varje morgon. När den säger till att den vill att man ska ta ett urinprov så gör man det.
    Sedan så visar den, som för mig igår, när hormonerna börjar stiga i kroppen. Sedan, som för mig idag, när man är som mest fertil. Alltså när det är dags för ägglossning
    aha... så den där symbolen uppe i vänsterkant på skärmen är äggsymbolen då eller?
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-24 16:37:59 följande:
    Precis. 
    När man startar upp den så är den på första blocket av tre. När hormonerna stiger ligger den på block tre och när det är dags för ägglossning på block tre.
    Den är jätteenkel att förstå sig på, man behöver absolut inte vara teknisk för att kunna använda den.  
    ahaa...jag får se hur det blir efter vår ivf-behandling, om det inte tagit sig nu då. Är lite sugen på en sån där, känns säkrare än stickor till höger o vänster och för oss är det ju så viktigt att verkligen pricka ägglossning pga att vi inseminerar...
  • slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-03-24 16:49:49 följande:
    hej brudar ! :D hur går de för er!? 
    samma som tidigare *S* trixade sönder mina testbilder från i går tidiare i dag och tycker mig ju se streck överallt ha ha ha
  • slemtorsk i din bralla

angie... du får gärna trixa mina också även om jag själv kommer att ge mig på dem inom kort *S*

ena stunden ser jag inget, sen ser jag ett vitt streck, sen en skugga.....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester