-
Nu läste jag inte jättenoga hur det låg till för dig men tänkte bara berätta att jag fick ungf som dig senaste mensen. Den kom på bim -4 var sparsam o jag fick ett svaaagt rosa plus på ett doc morris test (känsligt 10 ul el vad d ehter) precis efter blödningen. Jag var helt säker d måste vara genombrottsblödning men det verkade tyvärr som det bara var tidig mens :/ Fick inga mer streck på test o så heller. Hoppas jag inte låter negativ nu :) -Ville bara berätta att det va så för mig o hoppas hoppas din blödning INTE är mens utan ngt mkt bättre :DHoppas 2012 skrev 2012-01-16 11:30:31 följande:Jag blir glad att det inte bara är jag som inbillar mig, jag bara känner att en genombrottsblödning låter inte så vanligt men det kanske är vanligare än man tror, men borde den komma redan nu då på bim- 2 alt -3? Dock så är jag ju lite oregelbunden...
-
Jag är en av de mindre aktiva läsarna :) Håller lite låg profil i ett försök att inte stressa mer än jag redan gör inför detta barnalstrande : P Skriver fr mobilen nu så plocka gärna bort mig fr bimlistan, mensen kom som den skulle även denna månad. Jag forts följa er ändå :)
-
-
Go kväll tjejer! Har inte skrivit här på jättelänge för jag har kännt mig så stressad över att det aldrig verkar bli vår tur. Så denna månad testade jag Borago o har varit lite glad för jag har äntligen haft en PMS-fri månad. Idag bim -3 o test igår tvärblankt, test i morse blev så där sjukt irriterande att det blev ett streck som bara syntes under lampan. Har varit arg hela dan på att testlagret får spök, men nu alldeles nyss fick jag detta????!!!! Ser ni?? Det kom ett streck dock svaagt men efter typ 3 min. Kan det va sån skillnad under en dag? hjäälp
2 bilder samma test:
-
Jösses!! Tack Sweasmamma o Testtokig för titten! Även fast jag stirrat på otaliga vita test blir man helt knas i huvet när det syns nåt.. Cheesus. Ska läsa bakåt lite i tråden när jag slutat skaka :)
Sweasmamma håller tummarna, Borogo is the shit ;P
Puh får hålla andan fram till bim nu
-
Karamellsmurfen skrev 2012-02-13 18:45:24 följande:Missmollis: Ja hormonerna stiger snabbt i början så det kan självklart bli starkare på en dag :) såg du mitt test lite tidigare i tråden? Mitt är också så där svagt och vågar inte hoppas på att jag är gravid än.. Ska du testa imorgon igen?
Å nej har inte läst tråden på hela helgen så har mkt o ta igen men ska kika på ditt nu :)
Jaaa jag måste testa i morrn igen!!!! -
Karamellsmurfen: nu såg jag ditt test :D Ser strecket, ser ju ut som mitt tycker jag!!!! Hejja!! Hoppas vi får starkare i morron
-
Karamellsmurfen skrev 2012-02-13 19:07:15 följande:Missmollis: Jaa du måste hålla mig uppdaterad på hur det går ;) jag vet inte om jag vågar testa imorgon eller om jag ska vänta tills bim på onsdag. Det är så jobbigt att fundera på om det är äkta eller spök, att det ens finns spökstreck är så dumt... Men håller tummarna för oss båda!!
Åå så spännande detta. Jag håller med börjar tveka här om det inte är ngt fel på testet el nåt o att det inte finns ngt om man testar i morron.. gaah ;) Håller tummarna hårt för oss jag med så får vi se i morrn. Är så snurrig ikväll så nu säger jag go natt! -
Halloj, har plöjt alla inlägg sen i fredags puh ;P Grattis till dem som plussat i helgen!!!!!!!
Sweasmamma jag har kollat dina bilder fr igår o ida nu o jag tror de e nåt där!! Om det kan ge dig lite hopp så hade jag tvärblanka test till igår kväll när det huxflux dök upp ett extra streck, det var bim-3 för mig igår!
Radioactiv, tycker dina test blivit starkare så inte kan det väl vara mf, det borde inte bli så när det är så tidigt så tror definitivt på genombrottsblödning.
Här tänkte jag bjuda på morgonens test för mig, det nedersta alltså (va sjukt nervös gårdagens va spök):
-
Knasten: tack :D:D:D
Ang körig mage så har min hittills varit som vanligt typ, mannen klagar dock på att jag rapar o fiser så mkt.. Inget jag brukar så det kanske hör ihop med grav?! Mindre trevligt dock så jag hoppas det går över snart.. :P -
Sweasmamma: mitt streck igår hade mer färg i ena kanten så tyckte det såg ut precis som de gör på mina ältest för de blir typ alltid så!
-
Knasten83 skrev 2012-02-14 13:03:57 följande:Missmollis: har du testat varje dag innan du fick plusset? Från noll till streck alltså?
Japp började testa i slutet av förra veckan. Testen har inte visat något som helst tecken på att vara pluss. Sen igår morse blev det så att jag såg ett mörkare streck i genomlysning men ingenting alls annars, så då var jag arg o trodde de vart spök. Sen höll jag mig 3-4 tim o tog test igår vid 18-tiden o då from a clear blue sky dök det upp ett streck. Jag grubblade hela natten om det inte blev nåt fel -typ att jag hade lagt det i tvålrester på handfatet el nåt. Sen jättenervös i morse o streck igen! -
Karamellsmurfen: hurra!! Vad roligt att du fick starkare.
Theblackpearl: stooort grattis till dig med nu blev jag ju sugen o ta digitalt :P