• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-11-01 11:37:48 följande:
    nej jag tror inte jag är gravid men jag har ont i brösten,huvudvärk ,sjuuuukt trött och myrkrypningar men det ,måste bero på äl säkert,misstänker ju att jag har äl idag men vet inte =)

okis :) Ja jag har ju samma sak själv på det sättet att jag börjat få galna Äl-känningar senaste månaderna. Jag vågar inte tro att ngt "symtom" beror på grav eftersom mina äl-känningar verkar överensstämma med de flesta typiska gravtecknen. Vet inte om det ska stavas skengravid eller vad, de onda brösten kan ja iaf gärna vara utan (o yrseln o tröttheten o illamående dagarna innan bim..hahah)

Sammanfattnigsvis, har du äl nu = kela sönder killen!!! ;P
  • MissMollis
    Den lilla M skrev 2011-11-01 11:49:06 följande:
    MissMollis: tack för svar! som sagt jag tror ju inte att jag är gravid utan tycker bara att det är intressant och se hur äl-test beter sig för alla vid veckan innan och fram till mens. 

Ja men visst är det, o intressant o se hur man eg. funkar lixom Glad
  • MissMollis

Stort grattis Goldielocks!!

Litemindrevanlig: jag tycker jag ser en jättesvag skugga i mitten faktiskt :O 

• MissMollis

Måste ju bara forts. med mina spökbilder, de blir starkare för var dag, 3:e dagen nu med spök efter utgången tid. Jag har en teori om testen reagerar på menshormon, för jag har bim i morron så kanske blir ngn sån reaktion efter tid så att säga, vad tror ni? Dagens spöke:

• MissMollis

Carmat: tycker oxå jag ser på det torkade testet o ev. när jag snurrat huvet några varv, ngt som anas på de andra med!

• MissMollis
    Ljushuvudet skrev 2011-11-02 11:55:19 följande:
    Gick tillbaka och läste om dig för att uppdatera mig, jag följer ju tråden men är lite av och till hur mycket jag skriver Vad skumt att du får såna relativt tydliga spökstreck och vad irriterande att de kommer efter tidens utgång. Fast de testen ska ju bara reagera på hCG och det har man ju bara när man är gravid Du ser inget alls inom tidsramen eller?

Tack för titten Sockerbrallan, själv vågar jag inte hoppas att d e nåt eftersom de dyker upp så sent :( Det står att testet ska läsas av inom 5 min o bilden ida e tagen efter 15 min (det kan ha kommit upp lite tidigare för ja la undan det efter 5 min) Tycker iofs att ja kanske ser ngt inom tid oxå men sen tänker jag de e mer en viljeskugga än ngt annat. Hur som helst: irriternde var ordet! :)
  • MissMollis

Puh! Har precis tagit mig igenom senaste dygnets inlägg haha det har tagit varenda liten ledig stund här på jobbet... Tyckte det var en hel del lovande o plussade test från igår så jag säger GRATTIS till alla er som fått de efterlängtade strecken o hejja hejja oss andra som blivande plussare =)

Har inga fler spökisar o bjuda på för mensen kom igår så där perfekt o bra så idag tycker jag det e skönt att den funkar som den ska iaf. Men igår fy f*n va nere jag va.. Men men sen kommer iaf en vändning att man längtar till nästa testomgång istället för o deppa(får tacka test-mani-genen för det). Hoppas få bli underhållen med mkt bilder här tills det e dax igen. Kan instämma med er som blivit beroende av den här tråden -i am too..

Snart ska jag äntligen bege mig hemmåt o tror minsan det får bli ett el kanske flera glas vin ikväll, det tycker jag att ja förtjänar  ;D

Trevlig kväll till alla go härinne!

• MissMollis

Go morron på er, nu har jag ägnat hela morgonkvisten åt att läsa igen senaste dagarnas inlägg, jäklar vad det är aktivitet här -roligt! :) Ser att det varit både lite upp o lite ner. Får gratulera er som plussat så mkt och skicka kramar till er andra som inte fått plussen el av andra anlednigar förtjänar en stor go kram!!

Nu gäller de o hänga med här så man inte halkar efter i nyhetsflödet igen :)

• MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-11-09 10:52:30 följande:
    okej över till något icke känslosamt men mer ÄCKLIGT !!!

=) I förrgår hade jag ju vita tjocka flytningar,igår helt vattniga och idag tjocka slemmiga igen,vita typ.... ??? 

Tråkigt med mannen hoppaas verkligen det ger sig så ni snart är på banan igen.. "skicka kramar"

Men ang flytningar så vet jag ju inte varför de är olika tänkte bara säga att jag har hej vilt olika flytningar ingen ordning alls på dem. Allt från tunna så de känns som vatten o så tjockare, men har inte märkt något spec mönster på när de kommer tycker det är fr dag till dag .. Kanske någon som har en mer vetenskaplig förklaring än mitt surr :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester