• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mikaela80 -vet hur du känner fan va nere man blir. Jag blev bara helt tom denna gång när mensen kom :( Men sen lyckas hjärnan på ngt fantastikst sätt ställa om så tänker man framåt till nästa ägglossning ist. El så funkar jag iaf :)

Lufsan -ser ngt jäääättesvagt på staven jag med. Vågar dock inte säga ngt om dina stickor för de ser ut som dem jag fick massa spök på i förra veckan :/

• MissMollis
    Lufsan skrev 2011-11-09 13:54:18 följande:
    Ja då ger jag upp. Då var det spök. Jävla skit. Nu e jag bara deppig... 

Jag säger så här; ställ in dig på elaka spöken så får allt annat bli en glad överraskning. Men som sagt jag vågar inte utifrån mina erfarenheter lita på dem det mnsta tyvärr.. Håller tummarna för dig ändå!
  • MissMollis
    johannaew skrev 2011-11-09 14:00:00 följande:

syns det bättre nu?
    BEhöver nog ta en datakurs tror jag ;)

Nu ser man bättre och jag ser något där, hoppas det blir starkare! :)
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-11-10 13:11:23 följande:
    jag har köpt 2 cb!! bim-4 el 5 idag .. ska jag slösa ett idag ??bara för att?? =) 

köör! ;P och så beamar du det andra till Slemtorskv =)
  • MissMollis
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-10 13:36:01 följande:
    haha.. jag har ett i skåpet.. men jag har lovat mig själv och sambon att jag inte ska ta det förrän tidigast i morgon..

ok då, då får vi hålla ut ;)
  • MissMollis
    lilaemma skrev 2011-11-10 13:39:01 följande:

Svårt att få på bild... men här har jag bara lagt till pilar där jag irl ser nånting... färgrester?

Hmm är ju inte tokblankt lixom men ser väldigt spökigt ut.. :/
  • MissMollis
    lilaemma skrev 2011-11-10 14:07:43 följande:
    Jo, så är det antagligen. Tyckte mest det var roligt att lyckas få något över huvud taget på testlagret... har ju som sagt bara fått på babytimes innan... ;) Men nu blev jag lite peppad på att testa igen... ;)

Ja mera test! :D
    Kan inte heller komma på att jag fått spök med testlagret (tänker...) men istället alltid spök på stickorna fr billigatester. Fattar ärligt inte vad som är skillnaden trodde de flesta stickor  tillverkades o funka på samma sätt men uppenbligen inte då..
  • MissMollis
    sweasmamma skrev 2011-11-10 15:32:46 följande:
    NEGATIVT!!!!!!!!!!!!!!åååååååhhhhhhhhhhhh,nog inte blivit nåt denna månaden HELLER!GRRRRRRRRRR

Meh nu får du inte ge upp ;) Kommer inte ihåg hur långt du har t bim men så länge inte mensen kommit så.... :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester