• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kanske 4a skrev 2012-01-23 11:57:16 följande:
    Jag har också fått positiva äl-test vid graviditet, två gånger. Men då har gravtesten varit ganska tydliga också. Så här har det sett ut för mig. 

Januari 2003, slutade tyvärr i  mitt första utomkveds. Det gröna är ett äl test, i mitten CB, och det blå ett gravtest.  

aha ja oj.. mitt äl test är ju ganska starkt alltså .. så får jag timmarna innan fullt utslag ... INTE haft så starkt innan mens innan men ... kan ju vara annorlunda denna gången =)
  • sweasmamma
    Greifing skrev 2012-01-23 11:58:36 följande:
    hej! 

Jag har följt er sedan ni kollade mitt CB på BIM-4. Måste bara tillägga att mitt ÄL test var så där (om inte något svagare) när jag var gravid i början. Nu går jag in i vecka 9 imorgon.

Håller tummarna stenhårt för dig!  
    va oj ... oj oj !ja gud va man håller tummarna men har hört det ger utslag på mens också .. ska ju ha mens om 3 dagar så vi får se =)
  • sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-01-23 12:29:35 följande:
    sweasmamma:

först tyckte ja att ja såg ett snett (??) streck vid pilarna, men ser det ej längre tyvärr. när hade du bim?
    om 3 dagar 
  • sweasmamma

jag har också molvärk men känns verkligen som mensvärk ,ömma bröst men det brukar jag få strax innan mens 

• sweasmamma

jennie!! jag ser och tror INTE på spök . för brett plus att du fått det varje dag nu =) kommer bli starkare,du har ju 3 dagar kvar =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester