• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag har bara liiite molande värk som kommer och går samt trött men svårt att sova inatt,va uppe och kissade,kollade film..och jag är en sovmänniska annars!!! 

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-19 10:27:53 följande:
    ja gjorde ju de =)

Jo vi e j bara de, men de syns nå men kan ej rskilja vad, f*n att de ska va så svårt o få en bra bild.... men som sat e på tok för tidigt
    det är supersvårt.. jag såg nåt direkt på mitt irl...alltså efter kanske 5-10 min som fanns där typ 1 timme men nu ser jag knappt alls,bara anar 
  • sweasmamma

alltså... kan man få fram ett streck som inte finns??? alltså jag har sån inställning nu att jag blir inte gravid!!!! =) man har längtat så länge

• sweasmamma
    Freja0811 skrev 2012-01-19 10:31:37 följande:

Dagens bild och ser inget alls, lätt mensvärk också, så blir nog inget denna månad heller.
    bim?
  • sweasmamma
    NeLe skrev 2012-01-19 11:24:22 följande:
    haha klart det ÄR något

Här kommer mina bilder från dagens test...

Är dagens test inte lika "svagt" som GÅRDAGENS TEST?:

TJUSIGT !!!!
  • sweasmamma

NeLe.. tänk inte så!!!Hjärta
    alltså... kan det inte vara spök på mitt???? det kom inom 5 min men ändå?? bim-7 liksom

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester