• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

NeLe skrev 2012-01-19 20:46:50 följande:
    Vill tipsa er som är/vill bli gravida om denna sida;
    www.babyvarlden.se/Verktyg/Forlossningsutrakn.../

Jag vet inte ifall den stämmer eller så men det är lite kul att se fostrets "delmål" under tidens gång
    wow.. superbra =)
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-19 20:10:25 följande:
    Pumann- Du är nog gravid :) Ta ett nytt imorrn :)
    ååhh hoppas.. tack snälla du =)
  • sweasmamma

jennie!!! WOW !!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har inte testat !!gaaahhhhh,sååå nyfiken men är i gbg och kissade imorse utan att tänka mig för.. testar imorgon bitti bim-4

• sweasmamma

alltså jag tycker mig ju se nåt nu i ljuset .... men inget självklart .. borde det inte synas mer??

är i gbg,hemma i lund runt 3 då lägger jag in för jag har ingen sladd med till kameran =) men jag återkommer=)

• sweasmamma

mina bröst ömmar och jag har spänningar i magen MEN det kan lika gärna vara mensen ju =( MEN jag kastar ut bild sen =)

• sweasmamma

gummsan !!! NEJ !!!! STÖRSTA KRAMEN TILL DIG !!!!

jag såg nåt men sååå svagt ,köper ett cb idag och testar imorgon bitti!

ni andra !! GRATTIS till plus

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-22 18:25:50 följande:

gjorde ett cb digitalt... dumma jag för jag vet att även om jag skulle vara gravid så får jag aldrig utslag på dom förns några dagar efter bim (ha varit så med båda barnen)

Men då delade jag de o plockade t stickan.......nån som gjort de tidigare???

japp.. finns 3 st streck 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester