angie91 skrev 2012-03-30 11:53:37 följande:
hej tjejer.. har hållt mig borta härifrån o ja måste vara ärllig nu...
ja har hållt mig borta för att jag mår seriöst dåligt av denhär stämningen..
ja tycker om er jätte mycke o har spenderat såå sjukt mycke tid här o följt er genom lycka o sorg!
MEN .. jag orkar med månad efter månad.. för ja lever på hoppet!!
.. visst ska man va ärlig men man ska ju tänka sig för så att man inte sårar andra...
ja har inte känt mig saknad trots att ja följt o hjälpt er.. o ja har många gånger känt mig ignorerad till max när ja skriver... o ibland e de enda man får höra negativt.. (inte bra för varken hopp eller självförtroende)
ja vet inte riktigt vad o hur ja ska göra...
Jag saknar dig hela tiden när du är borta, men jag kanske är dålig på att skriva det???
Du är ett superstöd för oss testnördar och jag älskar när du trixar med mina och andras tester, även om det inte gör testen positiva så är det jättekul att se.
Förstår att du mår dåligt av stämningen det gör jag också även om jag är del av den i mångt och mycket. Jag kan bara inte med att sitta o titta när någon klampar in som en elefant i en porslinsbutik i människors liv utan att veta deras historia och detta med att skaffa barn är känsligt för väldigt många av oss. Som du säger visst ska man vara ärlig, men det är inte alltid svaren är efterfrågade och bara för att jag VET en sak så måste jag inte klistra fast den sanningen i pannan på någon annan som verkligen vill leva på hoppet...
Men allt det där vet du ju, och jag ska försöka sluta strida med väderkvarnar om du bara stannar