Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Linnsi jag är på dag 30....brukar ha max 27....

• slemtorsk i din bralla

Oj oj...nu håller det verkligen på att spåra ur..lugna er snälla! Vill bara säga till er som inboxat mig att jag svarar i kväll, min telefon vill av ngn orsak inte låta mig skriva mail utan bara skriva i forum. Har ett nytt test i påsen intill, dricker kaffe i väntan på mannen. Ingen mens än, var på toa bara för att kolla men kissade inte-måste ju lagra i fall jag ska kvällstests.

• slemtorsk i din bralla

Tålamod är en dygd......va fan är dygd då? Apoteket hade rfsu, dem skiter jag i - min läkare upprepade vad hon sagt förr, att dem inte ar bra. Sen hade de. CB vanliga och jag vägrar dem......kvar blev Preg.........suck. men det finns ett.digitalt hemma oxå

• slemtorsk i din bralla
    Sötnöten skrev 2012-03-30 18:08:01 följande:
    Slemmis, ok! Vi trivs faktiskt bättre än vi trodde! Trots att vi båda e storstadsbor! (någorlunda iaf) Vi va även inflyttade Alingsåsare, men vi båda älskar stan! Men men, i Vårgårda får man mycket hus för pengarna, å det hägrade! Tur tåget går ofta och snabbt in till Alingsås/Gbg om vi vill se annat!
    HEMMA så jag kan citera Jag pluggar ju i Göteborg, mannen jobbar där så vi får se stan så det räcker.....trivs inte alls i stan, även om vi mådde bra ute i Backa där vi bodde.

Jag har min praktik i Herrljunga denna terminen men åker ju in 1-2 ggr/månad på seminarier... sen blir det lite turer nu i samband med IVF-behandlingen....om jag nu inte är gravid nu...
  • slemtorsk i din bralla
    Sötnöten skrev 2012-03-30 18:39:32 följande:
    Slemmis, Jag pluggade oxå i Gbg fram till förra hösten. Sen jobbar jag på ett oljebolag i Gbg fram till mars, å nu e jag på hemmaplan, å det e himla skönt å slippa pendlingen! Min man jobbar utomlands i "storstan" så han får sin storstadspuls tillfredsställd! Själv känner jag att jag börjar bli gammal (läs vuxen å mogen) å tycker det e så himla skönt att vara hemma i huset! Haha
    Trivs ni bra i ljurhalla?
    Min man har sökt jobb i Vårgårda, men de är ju så jäkla slöa där.. haha.. de lovade besked förra veckan, när han ringde på fredagen och frågade fick han bara svaret "vi är inte klara än".. men det är en tjänst som måste tillsättas för det håller på att bli panik .....

Själv tänker jag söka jobb i vårgårda- Herrljunga-trakten när jag är klar nästa sommar, vill inte ens jobba i Alingsås om jag slipper för det är ett helt annat tänk inom socialtjänsten där.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester