Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Linnsi jag är på dag 30....brukar ha max 27....
Linnsi jag är på dag 30....brukar ha max 27....
Jag har ju testat varje dag senaste vecksn ! Den 24e hade jag ngt svagt rosa på ett Preg...sen nada!
Krambjörn...testade i morse ju ...hehe ska till maxi o handla nu, får se om det blir test hemma sen i kväll.
Oj oj...nu håller det verkligen på att spåra ur..lugna er snälla! Vill bara säga till er som inboxat mig att jag svarar i kväll, min telefon vill av ngn orsak inte låta mig skriva mail utan bara skriva i forum. Har ett nytt test i påsen intill, dricker kaffe i väntan på mannen. Ingen mens än, var på toa bara för att kolla men kissade inte-måste ju lagra i fall jag ska kvällstests.
Tålamod är en dygd......va fan är dygd då? Apoteket hade rfsu, dem skiter jag i - min läkare upprepade vad hon sagt förr, att dem inte ar bra. Sen hade de. CB vanliga och jag vägrar dem......kvar blev Preg.........suck. men det finns ett.digitalt hemma oxå
Och så skrapade jag min trisslott o vann femtio spänn
Sötnöten...Ica maxi, the Place to be för Me..just nu, bor mitt emellan alingsås o Vårgårda...men maken o jag sammanstrålar oftast här.
Sötnöt, vi flyttade från Göteborg till ett hus i skogen i narhet3n av ljurhalla, Vårgårda.