Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 19:42:47 följande:
    Det ser smalt ut på den bilden för ena "kanten" av det breda strecket är starkare...om du fattar..konturen liksom på vänster sida av bilden har helt klart mer färg än den konturen som är på höger sida av "strecket"
    eller höger sida blir det väl?? Ääää jag är helt snurrig nu ha haha..
  • slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-03-30 19:46:05 följande:
    ok=) jag hoppas verkligen av hela min själ och hjärta att det är din tur nu!
    vi får väl se........dags att äta fredagsmiddag.Lax.. hur är det nu med lax det ska man väl vara försiktig med när man är gravid?? Ha ha.. tur att jag inte är "överbevisat gravid" än då
  • slemtorsk i din bralla
    AlexandraViberg skrev 2012-03-30 19:48:17 följande:
    Jag tog ett till ikväll ( fan att man inte bara kan låta bliiii!) syns mindre, inte konstigt eftersom det inte är morgonurin!
    Det syns lite men mest mot lampa! Min från imorse syns ju utan om än svagt! Kanske finns hopp :D

Slemmis: håller tummarna som fan för er! Tycker verkligen ni är värd detta!
    klart det finns hopp

Tja det spelar ju tyvärr ingen roll om man är "värd det" eller ej Naturen funkar inte så......iså fall skulle min man fått biologiska barn för länge sedan. Men vi håller tummarna nu, och lyckas vi inte nu så har vi ju ivf-behandlingar att tillgå.......
  • slemtorsk i din bralla
    Jennie83 skrev 2012-03-30 19:52:24 följande:
    Slem torsk trixade lite =) ser =)
    Bim?? =)

tack.. i verkligheten ser det ut ungefär så där (fast inte så mörk bakgrund då ha ha)
  • slemtorsk i din bralla
    Jennie83 skrev 2012-03-30 19:52:24 följande:
    Slem torsk trixade lite =) ser =)
    Bim?? =)

som jag skrev ovan.. i går....om man räknar med 14 dagars lutealfas, men min läkare och barnmorskan på ivf-kliniken ansåg att jag skulle räkna senast 27:e som bim eftersom jag aldrig haft fler än 27 dagar i en cykel oavsett när jag haft ägglossning (den var lite sen denna månaden dag 14 istället för dag 12)
  • slemtorsk i din bralla

Leoni.. nu visar du din fina sida igen och du visar att du HAR insikt, men för att DU resonerade på ett vis under din kämpiga tid (och jag håller med om att det var rätt beslut där och då för DIG) betyder inte det att de ska tänka som du, att det är rätt för dem.

Det är bra att du byggt upp dig, jättebra. Och det du säger är oftast sanningar och säkert genomtänkt men sättet du levererar på är inte alltid okej... jag kan be om ursäkt för att jag var elak mot dig, det erkänner jag och det var inte bra. Jag sänkte mig LÅGT...FÖRLÅT verkligen.

Men vi bör nog alla till mans tänka lite innan vi säger något till människor vars historia vi inte känner och alla sanningar är inte efterfrågade, som jag säger till min son, har man inget snällt att säga så behöver man inget säga.
    Du och jag är nog mer lika än vi vill erkänna, och vi ska nog inte gå i klinch med varandra för då exploderar det och slår gnistor.

• slemtorsk i din bralla
    Jennie83 skrev 2012-03-30 19:57:07 följande:
    okej =) Håller tummarna hårt =) Ser då något som sagt =) såg även då jag bara ljusade upp bilden =)
    mannen har något program i sin dator som förstärker det röda i bilden... och då syns det ganska tydligt........fattar inget.....
  • slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-03-30 19:57:31 följande:
    man tycker det, men vet tyvärr inte svaret på den frågan. själv har jag alltid fått symtom 4-5 dagar innan bim, inte innan det. och jag har vart gravid 3 gånger
    jag är OTROLIGT hormonkänslig.. vilket innebär egentligen att jag nog kan känna symptom innan ett gravtest visar positivt... fast när jag var gravid för 8 år sedan missade nog min kropp det för jag kände INGET....vad jag känner nu är bara förvirring och skakningar.. vet inte ens om det ÄR ett positivt test men till och med mannen börjar ju bli övertygad så jag får väl hänga på det...eller nåt... inget vin i helgen iaf.
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-03-30 20:07:19 följande:
    Slemmis:
    Jag menar inte på något sätt att andra ska handla som jag. Vi ser framåt nu och jag ville bara dela med mig av de reflektioner som dagen fört med sig!
    reflektioner är bra sånt som min handledare matar mig med varje dag...utom i dag när hon inte var där.

****************************************************************************************************

Min man sitter intill mig nu och vill visst ha middag och mys. Han ger mig ordern att skriva att jag återkommer i morgon.. så jag lyder väl honom då

Kramar till er alla

PS när han inte ser så kollar jag till er på mobilen hihihi
  • slemtorsk i din bralla

Nyss trodde jag att mensen kom....rusade på dass....men icke, flytning bara. Vet inte nar jag ska ta det digitala nu ....finns ju en xhans att jag är gravid men hormonhalten är ju helt klart låg Isf.....hur gor jag?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester