Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

AlexandraViberg skrev 2012-03-31 14:59:27 följande:
    Jag vet inte om ni kommer ihåg mitt test från igår men det såg ut såhär:
    Bim-7

Idag fick jag detta:
    Bim-6

Det känns ju dock så jävla mycket tunnare! Blir att vänta ännu en dag och ännu en dag.
    Jag har en cykel på 30 dagar, ibland 31. Så på min 30dagars cykeln är jag på bim-6.
    Om det är min 31 så är det bim-7 idag.
    Tidigt ute med andra ord som många andra.
    Tycker det ser smetigt ut. Men något är det, för andra dagen i rad.
    Det ser ju onekligen lite svagare ut i dag... men det kan ju bero på mycket, hur mycket vätska du har i kroppen som kan späda ut HCG-halten. men som du säger. "något" är ju där för andra dagen i rad....håller tummarna att det är kvar och blir tydligare vad det lider
  • slemtorsk i din bralla
    Meja2011 skrev 2012-04-01 18:16:41 följande:
    Hoppas: varför vart du nekad då? Fick du svar på det;)
    jag kan svara.. vi beslutade att vi inte ville ha henne som medlem. Kort och gott.
  • slemtorsk i din bralla
    AG11 skrev 2012-04-01 19:14:50 följande:
    det är inte slemmis som startat den...
    nej jag har inte startat den.. och jag är inte den som bråkar och ber folk lämna tråden.

Så är det.
  • slemtorsk i din bralla
    Maho81 skrev 2012-04-01 19:17:35 följande:
    Men slemmis... Neeej! Jag följer den här tråden enbart för att få se hur det går för dig =(
    jag kommer dyka upp här iaf då och då, någon som flippar på mig skrämmer mig liksom inte. FInns ingen orsak att låta någon "jaga bort mig"...annars finns min inbox öppen också
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-03 16:07:51 följande:
    Hej tjejer!! missat typ 4 dagar så ..vad händer??

Slemmis plussat ??

VARFÖR är Mini avstängd ?? fööör många sidor att läsa igenom =)  
    ja testet från i fredags var enligt receptarie på apotek och min läkare ett plus men min HCG ligger för lågt för att det ska vara en graviditet, läkaren kallade det något i stil med ofullständig befruktning eller nåt sånt, eftersom hcg-halten aldrig hann upp i några höjder så blir det som en vanlig mens - något försenad och påverkar inte min kommande medicinering.

Mini är väl avstängd pga lite opassande inlägg, det är ju det man kan bli avstängd för. Men jag har inte en aning.
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-03 16:16:36 följande:
    va?? vadå januari 
    det om ägglossningstest som du citerat från mig var daterat till 18/1
    sweasmamma skrev 2012-04-03 16:15:58 följande:
    ahaa... nä va dumt ändå , trodde verkligen du skulle plussa!! men du har äggplock snart eller??

själv är jag i v 8 imorgon , sjukt trött heeela tiden !!men försöker njuta i fulla drag =)

aha okej , som sagt , jag har inte vatt inne sen i lör förmiddag så jag har 0 koll 
    äggplock är planerat till v 16 om inget kommer i vägen och stör, beror på om jag kan börja med sprutorna som planerat- hcg-halten måste ner till under 10, den låg på straxt under 15 i går när mensen kom, har inte fått svaret på dagens prov ännu- får det vid 17, men enligt sköterskan som tog provet brukar det rasa rätt så fort när det är så tidigt.  Planerad sprutstart onsdag eller torsdag och det trodde hon nog skulle funka.
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-03 16:23:17 följande:
    aha ok ok !! men alltså vad ligger man normalt på vid en tidig grav då ? vet du det 
    de känsligaste gravtesten ska ju känna av redan vid 10 men våra vanligaste svenska känner av som tidigast vid 25 eller 50. så jag antar att det är därikring man ska ligga runt BIM iaf..
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-03 16:53:31 följande:
    Jag bara undrade vad du menade med att du hoppas att det bara var en engångsgrej att Slemmis yrade in. Då jag inte förstod vad du menade frågade jag hellre än att anta vad du menade. 

Menar du att du hoppas det var en engångsgrej att det blev stort bråk i tråden? 
    jag har ju dessutom varit här längre än MINI så undrar vem som "yrade in"

Nää nu släpper vi det där Fidde....vill hon ligga på den nivån så får hon- det var ju inte jag som blev avstängd ett dygn
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-04-03 17:08:18 följande:
    japp =) jag har varit i min hemstad och hälsat på med en kompis och våra döttrar !varit FULLT upp heela tiden , och jag är ju såå trött så nu blir det 2 dagars vila innan vi far upp till gbg ett par dagar 
    oj.. full fart på dig då Glöm inte att andas lite emellanåt bara.

Gbg ...då kan vi ju vinka till varandra, vi far in på lördag troligtvis till svärisarna och lite elektronik-shopping- ska hitta nya mobiler och kolla på diskmaskin
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester