Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Joppy: bim har igen betydelse. Det är hur långt efter äl du är som har betydelse. Så är u på äl+15 tex och inget pluss då är det kört..
Joppy: bim har igen betydelse. Det är hur långt efter äl du är som har betydelse. Så är u på äl+15 tex och inget pluss då är det kört..
Tess: och du blev inte flyttad ngn dag?
Jag hadr iaf inte fortsatt testa mer efter ÄL om jag haft mibus på äl+15. Hade jag varit gravid ändå hade det visat sig..
Trss: ja innan äl känns jävligt dumt att trsta
Klart att jg VET att det är bättre att vänta till EFTER BIM och även att folk INTE plussar förens efter BIM men då tror jag det är för folk inte haft koll på äl i de flesta fallen och i det andra fallen som ni skriver. Och det sker nog mer sällan än vanligt tror jag.
Minus för mig på BIM är tokkört tills kroppen bevisar annat..
Leeroy kommer snart komma inskridandes här och säga att allt så bra ut... Jag hoppas det iaf..
Lizz: oj nässjö. Nära mig ;)
Jessa: räkna med äl 12-48 tim etter det FÖRSTA pos . Om du sedan får ett pos eller ett neg dagen efter har ingen betydelse. Det är när LH peakar som är viktig. Och man kan ha pos i tre dagar öven att ägget släppte dag två. Samt ha ett neg och det släpper dagen efter den negativa.
Det man ska gör sär att sluta testa efter det förta positiva och sen räkna med äl 12-48 tinnar etter det. Det är VÄLDIGT sällan ett ägg släpper efter 36-48 tinnar efter det första positiva..
Mamma till flera: hur många dgr blöder du? Har för mig du skrev att du va nio dagar efter mensen. Då kan du kanske ha ÄL nu? Beroende på hur många dagar du blöder då förstås och hur lång cykel du har?!
Pessaret: men nej va tråkigt.:/