Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Marras skrev 2012-04-21 22:17:18 följande:
    Okej, nu var man här i tråden igen efter en så önskad och lycklig graviditet som slutade i Ma... jag har testat helt negativt för någon vecka sedan och har nu ( troligtvis ) haft en äl efter skrapning den 29/3 

Antar efter känningar att jag haft äl i veckan som var.  Jag tycker testet ser blankt ut.. men ändå ett svagt svagt svagt.. men hjälp.. jag stirrar mej blind på detta test. 

Kan detta isåfall vara en ny graviditet?  
    jag är ledsen... men jag ser inget.... möööööjligtvis om jag vinklar skärmen.. kan se om jag kan trixa lite kanske.. men jag ser inget med blotta ögat
  • slemtorsk i din bralla

Marras... om jag trixar får jag fram ett streck... men det är ju stört omöjligt att avgöra om det är grått eller rosa... men jag håller tummarna

• slemtorsk i din bralla
    Fridhaa skrev 2012-04-21 22:20:51 följande:
    Oh vad spännande : ) Tvillingar då kanske : ) Jag har hängt med i tråden lite då och då.. Hur många barn har du sen tidigare?
    tja.. chansen finns ju.. fick två embryon förra gången jag gjorde IVF också men då bara 3-celliga, alltså inga toppexemplar...denna gången fick jag ett 4-celligt och ett 6-celligt.

jag har en son sedan tidigare som fyller 8 i september.
  • slemtorsk i din bralla

ja det finns ju någt där helt klart....

Marras skrev 2012-04-21 22:34:47 följande:

Här kommer en "rätt" vänd bild om det kanske är lättare... 
  • slemtorsk i din bralla

MiaPia.. är du säker på att du har bim i dag... för något syns ju men det kan ju vara så att du ägglossade senare än du tror och därför får du inte utslag fullt ännu på gravtest...annars är det nog tyvärr ett spökstreck för på BIM borde du ha starkare utslag, om du inte har en långsam hormonstegring.

Finns ju dem som inte fått plus förrän i sjätte veckan så det finns ju hopp så länge mensen håller sig borta.

• slemtorsk i din bralla
    miapia43 skrev 2012-04-22 09:06:48 följande:
    jag lägger in dagens tester bim

Den första syns ju någon skugga på... de andra bilderna ser jag inget på...det är bara första bilden som man anar något på
  • slemtorsk i din bralla
    Amipami skrev 2012-04-22 10:14:48 följande:
    Någon som kan hjälpa mig titta på stickan? :)
    Ser ett svagt streck, är på BIM +4

jag ser också.. klart o tydligt men svagt.
  • slemtorsk i din bralla
    Minerva85 skrev 2012-04-22 15:22:53 följande:
    Hej,
    Detta visades efter ca en minut, vad tror ni? Är fyra dagar sen.

vad tvivlar du på GRATTIS!!!
  • slemtorsk i din bralla
    skumbanan skrev 2012-04-22 15:46:10 följande:
    Jag fick komma på utredning direkt pga oregelbundna och långa cykler. Jag tror inte alltid man måste försöka ett år. Vi har försökt sen i höstas.
    vi kom också in på utredning direkt.. fick remissen sänd samma dag som jag tog ut spiralen... men vi har ju också lite special case pga mannens skada, men om man har någon problematik, typ långa cykler, mycket spottings eller flera missfall tror jag inte alls att man behöver vänta så "länge" som ett år även om man måste ha i bakhuvudet att medeltiden som det tar att bli gravid är 7 månader och att det tar lite längre tid för de allra flesta.....men varför gå och vara orolig- bättre att gå tilll läkaren "för tidigt" och kolla upp sig tycker jag.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester