Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

FemE skrev 2012-04-20 07:14:33 följande:
    Dagens test, vad tror ni?

jag ser en tydlig skugga... bilden är lite mörk så jag vågar inte ropa grattis... kan inte avgöra om det är rosa.... men det syns säkert bättre på andras skärmar, min är inte så bra
  • slemtorsk i din bralla
    FemE skrev 2012-04-20 07:21:07 följande:
    Det är rosa i verkligheten, men jag vågar absolut inte hurra/bli glad än..

Det översta är från igår och det understa från idag, på det från igår syns det i verkligheten med. Men inte kan det  vara våran tur..
    varför skulle det inte vara eran tur???

Jag tror det är positivt... håller tummarna stenhårt. Vilken dag är du på?
  • slemtorsk i din bralla
    FemE skrev 2012-04-20 07:25:10 följande:
    Fick ma i september, så man är ju lite nojig.. de andra gångerna jag blivit gravid har det tagit ca 1½ år.

Jag är på dag 27, har en cykel på mellan 28-30 dagar.
    ja men då tror jag du ÄR gravid....

Det handlar ju inte om vems tur det är utan att naturen har samarbetat och en stor del tur i kombination med tajming har klickat.....

Du får uppdatera med nya test i morgon då
  • slemtorsk i din bralla
    zigne skrev 2012-04-20 07:40:29 följande:
    All respekt till er "testmissbrukare" men vad kostar dessa test nu för tiden? På min tid så var de jättedyra.
    jag köpte från E-bay... 250 ägglossningstester och 50 gravtester för 340 spänn inkusive frakt från storbrittanien....

Meloi... jag ser på båda testerna
  • slemtorsk i din bralla

ååååå snart är det min tur att börja testa sjuuuuukt spännande.. men måste nog vänta tills mitten av nästa vecka iaf annars kommer det garanterat bli "falskt" positivt...

• slemtorsk i din bralla

nähääää... skulle kanskeinte skriva detta eftersom jag vet att folk gläds åt det.. men det blev ingen insättning av embryo i dag... de hade inte utvecklats tillräckligt och ligger ca en dag efter i förväntad utveckling...fick en ny tid tills i morgon och det känns ju inget vidare....dels för att det aldrig är roligt när saker inte går som planerat och dels för att jag har min son hos mig i helgen...var ska jag göra av honom när jag ska till kliniken liksom????

känner mig så jäkla ledsen o besviken att jag satte mig på tåget hem,skiter i att hämta hunden- det får mannen göra...nu går jag hem o lägger mig o gråter en stund...

• slemtorsk i din bralla
    Andikdoura skrev 2012-04-20 15:07:50 följande:
    Hejsan alla, är säkert jätte jobbig nu som lägger upp samma bild, men har en fråga bara!
    Jag satt o stirrade på testet som första minuten så negativt ut men ju mer jag stirrade ju mer såg jag ett streck komma fram, DOCK kan det varit så att jag suttit 10-15 min o stirrat.  Är chansen då stor att en sånt fake-streck kommer fram?

tyvärr ganska stor risk att det kommer streck efter att tiden har gått ut.......

Men om strecket kom före utgången tid så är det ju där... och då är det positivt
  • slemtorsk i din bralla
    Ellab skrev 2012-04-20 19:24:51 följande:
    Tjena Tjejer! Har kollat in hit lite då och då men inte behövet skriva ngt. Men nu tänkte jag höra har tagit cb grav test nu och tycker mig se ett väääldigt svagt streck har aldrig testat dom innan men ni kan vel ta er en titt? :)

kan tyvärr inte se något kanske om man trixar lite...
  • slemtorsk i din bralla

jahappp då är man rent kliniskt sett kemiskt gravid med två små pluttisar då...sen återstår att se om båda bestämmer sig att stanna kvar, om en stannar eller om ingen stannar.

Rätt fascinerande med IVF egentligen...just nu har jag två små embryon inne i magen som bara ska hitta sig en plats att fästa sig för att fortsätta sin resa.... bara att hoppas att iaf en gör det..

• slemtorsk i din bralla
    miapia43 skrev 2012-04-21 18:44:10 följande:
    dagens tester.

men det är nog inget. bim -1
    på det sista ser jag iaf något ganska tydligt....svårt för mig att avgöra färg dock.... är det taget inom tiden..

på mittenbilden ser jag om jag vinklar skärmen väldigt mycket *S* du är på bim-1.....än finns hopp
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester