Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ååååå snart är det min tur att börja testa sjuuuuukt spännande.. men måste nog vänta tills mitten av nästa vecka iaf annars kommer det garanterat bli "falskt" positivt...
nähääää... skulle kanskeinte skriva detta eftersom jag vet att folk gläds åt det.. men det blev ingen insättning av embryo i dag... de hade inte utvecklats tillräckligt och ligger ca en dag efter i förväntad utveckling...fick en ny tid tills i morgon och det känns ju inget vidare....dels för att det aldrig är roligt när saker inte går som planerat och dels för att jag har min son hos mig i helgen...var ska jag göra av honom när jag ska till kliniken liksom????
känner mig så jäkla ledsen o besviken att jag satte mig på tåget hem,skiter i att hämta hunden- det får mannen göra...nu går jag hem o lägger mig o gråter en stund...
jahappp då är man rent kliniskt sett kemiskt gravid med två små pluttisar då...sen återstår att se om båda bestämmer sig att stanna kvar, om en stannar eller om ingen stannar.
Rätt fascinerande med IVF egentligen...just nu har jag två små embryon inne i magen som bara ska hitta sig en plats att fästa sig för att fortsätta sin resa.... bara att hoppas att iaf en gör det..