• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till alla nyplussade :)

Här går tiden sakta.

Hade nästan fullt utlsag på ÄL-testet igår kväll. och idag är det svagare.

Antar jag kanske har missat stegringen eller så kommer det utslag ikväll.

Gör inte så mkt med tanke på att vi har sex ändå. Men skönt och veta vilken dag man är på.

Men om det nu är så att jag haft fullt utslag så räknar jag med ÄL idag.

Känner INGET!

-Femte Försöket- ÄL 20-22/11 -- BIM 5/12
  • viochdu

Loppan: tog ett test nu oh det va starkare än det i morse. Verkar som jag alltid ha svaga på morgonen. Så har nog inte missat stegringen trots allt. Skönt ! Annars hade jag nog bara gått och oroar mig över att jag inte ens haft ägglossning.

• viochdu

Lijkan: villen dag är du i förhållande till ÄL?

Hur många dagar cykel brukar du ha och vilken dag brukar äl komma på?

• viochdu

Jag förstår inte hur man kan brusa upp över mrsc fråga. Jag undrade samma sak.

Skriver man här får man nog räkna med att folk ifrågasätter saker och ting. Och att leeroy kanske bara skrivit lite dimmigt.

Jag tänkte samma tanke som mrsc när leeroy skrev att hon inte ville ha bebis 2013 och sedan att hon vill bli gravid. Då undrar man ju när hon för ngn vecka sen plussade och va suuper glad.

Är väl ingen som vill trycka ner henne för det hon gått igenom. Och handlar väl inte om att ifrågasätta hennes trovärdighet utan en fråga som leeroy kunde svarat på eller inte.

leeroy blev ju dock gravid innan hon visste om det här med att sambon skulle flytta så klart att det nu i efter hand ändrar hennes syn nu när det tyvärr inte finns ngn bebis längre att det bästa är att vänta med bebis då tills det löst sig.??? Eller Leeroy? Det är så jag fattat det??

Men formuleringarna kanske skulle varit bättre. Då kanske det inte blivit några missförstånd.

Men så har JAG fattat det. Men tycker inte man behöver gå i taket för att ngn frågar och inte har förstått hur det hänger ihop

• viochdu

Johanna: jag ser , men många som fått så tyvärr. Hoppas ändå det är för att det är HCG i din kropp :)

• viochdu

Johanna: jo jag vet. Man blir sjuk i huvudet rent utsagt. Hade jag kunnat hade jag pinkat på test hela tiden mellan ÄL och mens.

• viochdu

Likjan: vilken fråga är det som är privat enligt dig?

Om hon vill ha barn ? Eller inte ha barn?

Är det en för privat fråga i en tråd som handlar om just barn?!

• viochdu

Lijkan: och ta det inte fel. Jag undrar bara vad du anser är FÖR privat. Kan lägga till en smiley så jag inte missuppfattas som sur/arg etc etc

• viochdu

Nusa: utomkveds??? Hur vet du det.

Du menar inte vanligt mf eller har jg misaat ngt??

Bruna flytningar är ju annars vanligt vid grav. Så länge det inte kommer rött blod ska du inte oroa dig

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester