• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Sockersöt88

Måste nog köpa ett digitalt test jag också, och testa imorgon. Känns som att det är för bra för att vara sant!

• LillSnurr82

Jag har beställt ett digitalt test, gjorde jag när jag beställde folsyra tabletter ( det ska ni äta när ni försöket bli gravid och de första 12 veckorna i graviditeten)

• Myhnona

Att det skall vara så jädrans svårt att hålla sig borta från testerna. Ser ni det? Knappt att jag ser det på bild men det syns lättare irl, men det är svårt att säga om det är färglöst eller inte.

• Myhnona
    Sweetii skrev 2011-10-11 09:32:02 följande:
    Plus eller spöksträck? Visade efter ca 1 minut..

Lite grynig bild så det är svårt att se men jag tycks kunna ana något men är det jätte svagt så tycker jag alltid att det är svårt att säga om det rosa/rött eller grått.
  • bebisgalen
    Sweetii skrev 2011-10-11 09:32:02 följande:
    Plus eller spöksträck? Visade efter ca 1 minut..

Ser inget på det tyvärr. När har du BIM?
  • LillSnurr82

Myhnona tycker mig se ett plus, men vet ej om det är färg eller inte :/

• Myhnona
    LillSnurr82 skrev 2011-10-11 09:36:35 följande:
    Myhnona tycker mig se ett plus, men vet ej om det är färg eller inte :/
    Nej jag vet inte heller det, det är för svagt för att kunna urskilja känner jag men jag får testa nytt i morgon och se om det är någon skillnad då. :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester