• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Anno) skrev 2024-12-16 05:36:36 följande:
    ser ni också ett svaagt sträck? eller håller jag på o bli galen
    Jag ser!
  • Zara1992
    Anonym (Lineeyes) skrev 2024-12-15 16:44:02 följande:
    Jag vet inte; jag har haft dubbla tillfällen med positiva ägglossningstester. Lyssnar jag på det ena som gav peak 2 december så har jag bim nu i veckan. Den andra peaken kom i veckan som var och då är jag ju bara på typ äl+5/6. Känns märkligt alltihop. Får se om morgonurinet imorgon ger utslag ❤️ håller tummarna för oss båda!
    Hur har det gått för dig? ❤️🤞🏼
  • Anonym (Lineeyes)
    Zara1992 skrev 2024-12-17 20:19:40 följande:
    Hur har det gått för dig? ❤️🤞🏼
    Negativt deluxe på allt! Elakt spök tydligen. För dig? ❤️
  • NadjaF

Ska ha mens i morgon. Tar test nu och ser en suuupersvag skugga knappt så det syns på bild. Ser ni nåt? 😅

• fancyr
    NadjaF skrev 2024-12-18 11:38:39 följande:

Ska ha mens i morgon. Tar test nu och ser en suuupersvag skugga knappt så det syns på bild. Ser ni nåt? 😅

Nja typ inte 
  • Anonym (Lineeyes)

Jag tycker mig se något.
  • Anonym (K Anonym)

Kan vara skuggan av där strecket ska komma, eller så kommer något fram närmsta dagarna. Testa imorgon igen, är inte positivt än iaf ❤️
  • MammatillMatti
    LokaHallon88 skrev 2024-12-18 13:10:56 följande:

Är detta spökstreck eller kan det vara något?

Alla bilder är fotade inom "testtiden", dvs 5 min.

Troligtvis spök då jag knappt ser något 
  • Malinholmberg

Såhär såg mitt test ut efter tiden, men då jag gick för att titta på det sen var sträket iprincip borta. Vad betyder det? Någon som vet?
  • fancyr
    Malinholmberg skrev 2024-12-18 13:50:14 följande:

Såhär såg mitt test ut efter tiden, men då jag gick för att titta på det sen var sträket iprincip borta. Vad betyder det? Någon som vet?
    Man ska inte läsa av test efter rekommenderad tid då resultatet kan bli missvisande. 
  • Anonym (.)
    Malinholmberg skrev 2024-12-18 13:50:14 följande:

Skulle tro det är positiv. men ta ett till för att veta säkert. Positiva test brukar förbli positiva efter tiden också 🤷?♀️
  • Malinholmberg
    Anonym (.) skrev 2024-12-18 17:00:51 följande:
    Skulle tro det är positiv. men ta ett till för att veta säkert. Positiva test brukar förbli positiva efter tiden också 🤷?♀️
    Har tagit ett till clear blue, som visade lite starkare positivt. Men den blektes också ganska mycket efter typ en timme men den blekter inte lika mycket....
  • Anonym (.)
    Malinholmberg skrev 2024-12-18 17:30:34 följande:
    Har tagit ett till clear blue, som visade lite starkare positivt. Men den blektes också ganska mycket efter typ en timme men den blekter inte lika mycket....
    Då bör det vara positivt ☺️ använder inte cb tester just för de ger så skumma resultat ????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester