• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Envira
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 12:48:20 följande:
    ja.. alltså att du läste av svaret efter att det hade torkat..borde innebära att det är efter tiden gått ut och då är det nog tyvärr inte positivt eftersom det blir streck ibland efter utgången tid...
    jag såg ju strecket innan också, men menade att det syndes tydligare nu när det torkat:)
  • Choccolat

Jättegrattis till Sockersöt och Flowers!

Jag kan tyvärr inte se något på er andra som lagt upp sedan igår kväll.. Envira.. av de test du lagt upp är nog det sista det jag, om möjligt, kan ana något på.. men jag vet inte om jag bara ser i syne för att jag håller tummarna så för din skull!

• Sockersöt88
    Choccolat skrev 2011-10-11 12:54:55 följande:

Jättegrattis till Sockersöt och Flowers!

Jag kan tyvärr inte se något på er andra som lagt upp sedan igår kväll.. Envira.. av de test du lagt upp är nog det sista det jag, om möjligt, kan ana något på.. men jag vet inte om jag bara ser i syne för att jag håller tummarna så för din skull!

Tackar, men vågar inte tro på det till 100 % ännu..
  • Soffiie

Grattis till alla som plussat det är en otrolig känsla att få gravid eller ett extra streck på testen..

Jag ser tyvärr inget på ditt test slemmis och inte heller på ditt Lufsan... trist håller tummarna på att ni får ert plus snart,, helst nu..

Själv har jag laddar jag batterierna för en mys vecka hehe,, har ju äl till helgen men mest fertil onsdag till måndag så blir till ligga i då..
    börjar noglite ikväll för va på säkra sidan.. hehe

ni som känner av er ägglossning har ni molande värk i många dagar.. För jag har sån molande värk och ont i svanken och brösten nu redan och sen brukar de hålla i sig i en vecka ca alltså några dagar efter äl med.. om jag inte är gravid då släpper det inte.. men frågan är att man har ont så många dagar innan själva ägget släpper? för förrut innan jag testa me äl tester så trodde jag att jag hade äl tidigare än vad jag hadde pga smärtan.. men nu efter 3 omgånger med test har ja lärt mig att äl är senare,,,,

• Envira
    LiinaPiina skrev 2011-10-11 13:09:46 följande:

Kan nån hjälpa mig?
    Är det ett plus?
    BIM +2

grattis :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester