• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • alexander2011

åhh idag kom mensen som ett brev på posten :(
    så om två veckor borde jag ha äl då eller? 

• slemtorsk i din bralla

men va fan... det är dåligt med plus i tråden tycker jag.. vi får ligga i lite mer helt enkelt ha ha

min förkylning har slagit till med dubbel kraft i dag och jag mår skit.. upptäcker att jag hatar att ta nässprej...kommer på det varje år när förkylningen slår till... det är VIDRIGT med nässprej, var tog de gamla hederliga näsdropparna vägen, som man låg på soffan medan mamma droppade i näsan......

Jag är för gammal helt enkelt....

Nä nu får det komma fler plus töser..

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 11:57:26 följande:
    men va fan... det är dåligt med plus i tråden tycker jag.. vi får ligga i lite mer helt enkelt ha ha

min förkylning har slagit till med dubbel kraft i dag och jag mår skit.. upptäcker att jag hatar att ta nässprej...kommer på det varje år när förkylningen slår till... det är VIDRIGT med nässprej, var tog de gamla hederliga näsdropparna vägen, som man låg på soffan medan mamma droppade i näsan......

Jag är för gammal helt enkelt....

Nä nu får det komma fler plus töser..

ja det tycker jag oxå.kan vi inte ha en lista med när vi har bim, vilka som ahr plusat o så så är det lättare att följa.

Jag är oxå förskyld. har arit i 1,5 vecka med rejäl slemhosta :( och snuva. verkar som den aldrig vill ge sig. verkar vara nått som går eftersom alla e så gott som sjuka :( 
  • Envira

jag ser absolut ett streck på mitt test nu när det torkat, men kan inte bestämma mig om det är grått eller rosa..

• flowersinthewindow

Okej. Nu tror jag på det.

• Lufsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 12:40:10 följande:
    men då avläser du det också efter att tiden har gått ut väl?
    va?
    En dag i sänder.
  • Tisseltassel

Jag gjorde en lista för ett tag sedan men det var få som skrev in sig. Äl och bim-lista heter den men kan inte länka VIA mobilen

• Envira
    Lufsan skrev 2011-10-11 12:43:58 följande:
    va?
    tror det var meningen att det svaret skulle vara till mig ;D
  • slemtorsk i din bralla
    Envira skrev 2011-10-11 12:46:59 följande:
    tror det var meningen att det svaret skulle vara till mig ;D
    ja.. alltså att du läste av svaret efter att det hade torkat..borde innebära att det är efter tiden gått ut och då är det nog tyvärr inte positivt eftersom det blir streck ibland efter utgången tid...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester