• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gozzan: jag ser på båda!

• viochdu

Cessan: ha ha jaaa jag tjyvtetade idag. Heelt i onödan. Så klart neg. Men va räknar man med på ÄL+6 ha ha sjuk man eeee

• viochdu

Mini: har mailbombat dig lite. Tror dock inte ngt än. Är nog bara dom vanliga konturerna man ser..

Tig testet i morse innan jag åkte till jobbet så vet inte hur det såg ut efter tio min.

Men ska testa ikväll igen. Är det streck då ja då kanske jag kan börja hoppas

• viochdu
    LinaLinnea skrev 2012-11-27 19:27:59 följande:
    Jag måste bara tjata lite om just testlagrets tester, eller alla tester för den delen.
    Kan det vara så att det finns en "remsa" eller linje av något slag där teststrecket förväntas synas om man är gravid? Alltså där hcget tas upp?

Tänker att det isåfall kan vara det som ger spökstreck eller extremt svaga streck isåfall?

Härligt att älta! Flört 
    Det är så ett gravtest fungerar.

Och just den remsan får en liten annan färg ibland när det fuktas. Så ja det kan se ut som ett streck när det inte är det. Men då är det inte rosa.
    -Femte Försöket- ÄL 20-21/11 -- BIM 5/12
  • viochdu
    ElinJR skrev 2012-11-27 19:44:24 följande:
    Icilla

hihi jo jag förväntar mig nässtan att jag e gravid!
    tog ett vanligt test på bim+5 o jag kunde se svaaaaagt men ingen annan kunde det.
    men de va appotekets egna så ve inte hur bra dom är.

nja jag har hafft väldigt ont i ryggen (ländryggen, svanken)   ömma bröstvårtor rosa aktiga flytningar
    och typ molnande värk i magen, har trorr att mensen ska komma närsom hällst men sen försvinner värken efter en stund för att sedan komma tillbax igen. 
    Apotekets egna och CB digitalt mäter samma HCG. Just saying.

MEN, så klart så kan man ana på en sticka innan det digitala slår över till Gravid då det behöver exakt 25 eller mer..

• viochdu
    ElinJR skrev 2012-11-27 19:44:24 följande:
    Icilla

hihi jo jag förväntar mig nässtan att jag e gravid!
    tog ett vanligt test på bim+5 o jag kunde se svaaaaagt men ingen annan kunde det.
    men de va appotekets egna så ve inte hur bra dom är.

nja jag har hafft väldigt ont i ryggen (ländryggen, svanken)   ömma bröstvårtor rosa aktiga flytningar
    och typ molnande värk i magen, har trorr att mensen ska komma närsom hällst men sen försvinner värken efter en stund för att sedan komma tillbax igen. 
    Du måste nog haft väldigt sen ÄL om du inte får starkt på BIM+5. Då brukar ju strecken vara väldigt starka.

När hade du ÄL?
  • viochdu

2pågar: vanligast är ju att ägget fäster 5-7. Så fullt möjligt !

Finns äg som fästa äl+4

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester