Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här är testen neg neg neg...
Här är testen neg neg neg...
Linalinnea: det ser ju onekligen bra ut. Ser rosa ut enligt mig. :) iaf i mobilen
Kärt barn: jaaa som faaan. Men jag är "bara" på ÄL+8-9. Men jag ger alltid upp nu. Även att jag vet att det är tidigt. Men vi kvinnor vet känns det som
Längtan efter ett syskon: blir alltid tvp streck på dom oxå. Som det alltid blir tre streck på digitalt med veckoindikator.
Och jaaa jag förstår dig. Jag har oxå testat tills det blir neg igen innan jag lärde mig hur det va.. Så jag förstår precis. Hoppas det räcker med ert sexande... Håller tummarna hårt för dig. Det veeeet du..
Knasten: puss på dig
Tesslithen: fast är det en nidblödning va det ett neg test. Nidblödning vore konstigt EFTER ett plus. Ja du vet ju den där biten med HCG
Längtan efter: Försök att ta alla dina symptom med en nypa salt. Man blir bara besviken.
Tex jag har gigantiska tuttar och dom är knöliga som aldrig förr men jag tänker att det har med progestronet att göra som kommer alltid EFTER ÄL oavsett om man blivit befruktad eller inte. Så jag försöker alltid hitta en förklaring som inte leder till gravtecken för då blir man bara knäpp.
Jag förstår att din frustration är stooor. Jag blir helt knäpp mellan ÄL och BIM. Man vill så mkt och det är svååårt att tänka på ngt annat.
Vi har haft femte försöket nu och jag VET det blir en sjätte. Man känner sånt på sig. Så kan inte föreställa mig hur jobbigt det måste vara för dig. Va det i Februari du skulle få komma in?
Tesslithen: vilken datum började blödningen vid MA.? Räkna med det som dag ett i cykeln. Brukar funka så.
Lijkan: östrogenet som stiger kanske??
tess: ja det va ju ett tag sen nu. Och du har inte haft ngn mens efter det?!
Längtan: du kommer få ditt plus. Jag med.. Snart får vi hoppas.
Ja nästa vecka inleds försök 6 om mensen kommer..