• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här har e bruna spottingarna kommit. Så mensen är ett faktum.

Ny tag med ett sjätte försök.

-Femte Försöket- ÄL 20-21/11 -- BIM 5/12
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-12-03 10:41:53 följande:
    Tack för era tankar!

Sitter i väntrummet nu med värk from hell!!
    Bra med värk. Då sitter du i väntrummet i rättan tid. :)

Puss
    -Sjätte Försöket- ÄL 15/12 -- BIM 28/12
  • viochdu

Ja vid genomlysning visas remsan där det ska bli ett rosa streck. Så det hjälper inte stt lysa igenom testen tyvärr.

• viochdu
    Norrlands08 skrev 2012-12-03 11:53:57 följande:
    Jahapp! Tog ett test imorse, har haft så mycket knasiga drömmar. Fick detta resultat: 

Vad tror ni? Morgonurin om det spelar någon roll. Fick en sådan chock att jag testade en gång till, då fick jag sitta en stund och försöka kissa, fick samma resultat på den stickan också. Testlagrets om det spelar roll. Spök eller inte? 

Absoluuuut inte spök.

GRATTIS.
  • viochdu

Liten Giraff: NU säger jag grattis iaf :) Underbart

Och över till mig: Vaknar upp med min nya kattunge i ansiktet och han lägger världens brakskit. (Okej den hörs inte men den kääääänns) huuuuaaaa

Dag 3 i cykeln. Tiden verkar stå stilla. Som vanligt. Men snart närmar det sig Jultid och då blir det väl förhoppningsvis annat att tänka på.

Knasten: ÄL+2 idag? Ha ha jag har koll på din cykel när jag fick mens samma dag som du hade ÄL. Så denna gången kommer jag ha fuuuulll koll..

• viochdu

Längta : jag visste inte riktigt vad jag såg på orginalen. Men ngt va det ixh det syns ju led trixning. Jag hoppas så att du kommer med ett starkare streck snart :)

• viochdu

Vägkorsning: alltså det är ju ngt mörkare där strecket ska vara. Men jag ser inte ett streck dock.

• viochdu

Ulricaz: ja ÄL+5 är ju liiite väl tidigt. Idag oh framåt fäster ägget. Så nej jag ser inget.

Men lägg upp ett test på lördag så kan vi börja analysera då är du ju iaf på ÄL+7 och fullt möjligt att det kan visa sig på test.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester