Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här har e bruna spottingarna kommit. Så mensen är ett faktum.
Ny tag med ett sjätte försök.
Här har e bruna spottingarna kommit. Så mensen är ett faktum.
Ny tag med ett sjätte försök.
Ja vid genomlysning visas remsan där det ska bli ett rosa streck. Så det hjälper inte stt lysa igenom testen tyvärr.
Håller med er flickor fick en chock när första inlägget dök upp...
Liten Giraff: jag ser oxå :)
Liten Giraff: NU säger jag grattis iaf :) Underbart
Och över till mig: Vaknar upp med min nya kattunge i ansiktet och han lägger världens brakskit. (Okej den hörs inte men den kääääänns) huuuuaaaa
Dag 3 i cykeln. Tiden verkar stå stilla. Som vanligt. Men snart närmar det sig Jultid och då blir det väl förhoppningsvis annat att tänka på.
Knasten: ÄL+2 idag? Ha ha jag har koll på din cykel när jag fick mens samma dag som du hade ÄL. Så denna gången kommer jag ha fuuuulll koll..
Längta : jag visste inte riktigt vad jag såg på orginalen. Men ngt va det ixh det syns ju led trixning. Jag hoppas så att du kommer med ett starkare streck snart :)
Vägkorsning: alltså det är ju ngt mörkare där strecket ska vara. Men jag ser inte ett streck dock.
Ulricaz: ja ÄL+5 är ju liiite väl tidigt. Idag oh framåt fäster ägget. Så nej jag ser inget.
Men lägg upp ett test på lördag så kan vi börja analysera då är du ju iaf på ÄL+7 och fullt möjligt att det kan visa sig på test.