• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mymemlan
    FruGrön skrev 2011-10-11 15:52:45 följande:
    Jag har använt de testerna. Gjorde testet och trodde att strecket skulle komma direkt om det var positivt precis som kontrollstrecket, men inte. Efter ca.5 minuter fanns där dock ett tydligt rosa streck. Dagen efter gjorde jag ett nytt och det var samma sak igen. Det tog några minuter innan strecket syntes.
    Dom är skitkassa, verkar alltid bli streck med dom. Testlagret verkar vara bäst! =)
  • JennyOhlsson

Inte varit inne på länge...
    orkar inte kolla igenom hela tråden men ser att många har fått plus...

grattis till er alla..

mitt plus var ett spökstreck, fick mensen någon dag efter...
    har iallafall fertila dagar from i morgon, ägglossning på fredag så jag o min sambo har kvällarna räddade denna veckan... :-P

hehe...

hoppas på ett plus när vi är på semester...
    har packat ner grav.test i resväskan.... =)

• MissMollis
    FruGrön skrev 2011-10-11 15:52:45 följande:
    Jag har använt de testerna. Gjorde testet och trodde att strecket skulle komma direkt om det var positivt precis som kontrollstrecket, men inte. Efter ca.5 minuter fanns där dock ett tydligt rosa streck. Dagen efter gjorde jag ett nytt och det var samma sak igen. Det tog några minuter innan strecket syntes. 
    Men var du gravid då?
  • slemtorsk i din bralla

tog ett nytt test nyss ...bara för att liksom... ger inte mycket hopp *S* men lite trisslottskänsla som någon beskrev det som... varsågoda att bedöma

• alexander2011
    BebisVagga skrev 2011-10-11 14:18:41 följande:

Behöver hjälp med mit ÄL test

kan jag verkligen ha ÄL 3 dagar efter mensen...

nej den är negativ
  • sweasmamma
    rebelracing skrev 2011-10-11 15:42:36 följande:
    skulle behöva lite hjälp med att höra vad ni tror om mitt grav test.
    testade ett rfsu test igår finns det nån som har en aning eller egna erfarenheter att dela me sig av?
    misstänker att jag är gravid har en del symptom som tyder på de... =)

GRATTIS
  • BebisVagga
    alexander2011 skrev 2011-10-11 16:15:02 följande:
    nej den är negativ
    men betyder det svagare strecket att det e på G någongång i dagarna??

strecket måste betyda nått.. annars hade det väl inte blivit streck alls.. eller?
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-10-11 16:24:57 följande:
    men betyder det svagare strecket att det e på G någongång i dagarna??

strecket måste betyda nått.. annars hade det väl inte blivit streck alls.. eller?
    det är lite olika det där men jag brukar iaf ha sånt svagt streck hela min månad sen blir det starkare o starkare någon/några dagar innan det ger fullt utslag. Har hört att många har det så.
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 16:26:52 följande:
    det är lite olika det där men jag brukar iaf ha sånt svagt streck hela min månad sen blir det starkare o starkare någon/några dagar innan det ger fullt utslag. Har hört att många har det så.
    okej.. men detta var inte svagt.. strecket e ju nästan likadana i verkligheten..... jag tippar på äl i denna veckan möjligtvis till helgen.... vad tror du?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester