• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lilaemma

Slemtorsk: DItt eftertiden plus ser onekligen bättre ut än alla mina! Håller tummarna för ett fint äkta pluss vilken dag som helst nu... Kolla mina i mitt galleri så ska du se att ditt är mer rosa och bredare... Hoppas hoppas!

• sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 17:07:29 följande:
    okej här är en .. bilderna blev så "blåaktiga" o konstiga.. skyller på min mobil för den börjar ramla ihop...

nästa har jag faktiskt trixat med..dragit ner på färgerna eftersom blixten reflekterades så i min röda fina dator (som testet ligger på)

visst ser man ett tydligt streck,är det grått eller rosa??
  • MissFörstånd

Fashionista - Ser inget streck på dina tester. 

Sockersöt - ja nu kan du verkligen vara säker. Grattis

Rebelracing - Klockrent! Grattis  

Slemtorsk - På de första du la upp förut ser jag inget, men nu så skymtar jag ett svagt och tjockt streck   

ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • lilaemma
    BebisVagga skrev 2011-10-11 17:13:05 följande:
    tycker faktiskt det ser tjock o svagt ut..... skulle du kunna testa med morgonurin på torsdag eller så
    På TORSDAG???? är du galen??? Vill se fler test nu! ;) Senast i morgon bitti!!! ;)
  • FruGrön
    Mymemlan skrev 2011-10-11 15:56:46 följande:
    Dom är skitkassa, verkar alltid bli streck med dom. Testlagret verkar vara bäst! =)
    Jag har faktiskt aldrig fått ens skuggan av ett streck när det var negativa, men klara och tydliga positiva testa. Dock har det som sagt tagit några minuter innan strecken visat sig vilket är lite konstigt.

Testade med Clearblues några dagar senare och fick ett JÄTTE tydligt plus där också...
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 17:18:20 följande:
    Ang färgen.. så är det svårt att avgöra.. det liksom skiftar... det är så svagt.

Men jag testar ju i morgonbitti igen så klart :-P
    ja det mååååste du göra Skrattande
  • rebelracing
    MissFörstånd skrev 2011-10-11 17:16:19 följande:
    Fashionista - Ser inget streck på dina tester. 

Sockersöt - ja nu kan du verkligen vara säker. Grattis

Rebelracing - Klockrent! Grattis  

Slemtorsk - På de första du la upp förut ser jag inget, men nu så skymtar jag ett svagt och tjockt streck   
    Tack så mycket man blir ju lite nojjig och osäker har ju inga tidigare "knoddar"  Tyst
    men nu känns det helt fantastiskt =)
  • linnsi

Jag VET att alla skrivit att mitt test från igår var positivt. MEN jag har inte vågat berätta för nån än, då jag inte är säker. Så därför slänger jag upp ett nytt som jag tog nyss, alltså inte morgonurin. Men borde det inte ha blivit starkare idag?

Är så rädd för missfall igen :(

• sweasmamma

någon av er tjejer som kan hjälpa mig!??

Den 28/9 fick jag en blödning på 1 1/2 dag,4 dagar för tidigt!en vecka senare va jag på VUL då jag hade sååå ont i magen ,det enda hon kunde se då va en förtjockad slemhinna! kisseprovet neg,men dom tog inget blodprov!

Vad betyder förtjockad slemhinna????? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester