• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    Choccolat skrev 2011-10-11 18:46:40 följande:
    Slemmis: jasså du.. Är det så tydliga streck... Jag får helt enkelt vänta tills imorrn o se ditt nästa test!

Själv ska jag hålla mig tills iaf 8 ikväll innan jag kan testa.. Tycker det är lite jobbigt dock.. Blir ledsen över att det alltid bara är minus eller missfall som gäller för min del..
    ja fast nu är det borta igen.. har ju torkat helt... vet inte vad fasen jag ska tro. Gubben såg att jag hade testat, hade glömt slänga förpackningen på toa *S*

Hans kommentar var ju "jag antar att du hade sagt något om det var helt positivt" men jag sa som det var..att det fanns något som tydde på kanske... hans svar.
    "jamen jasså.. ja vi får väl se" med ett litet leedne ha ha..karlar..
  • slemtorsk i din bralla
    MissMollis skrev 2011-10-11 18:48:10 följande:

Det rasslar verkligen fort i den här tråden, mkt o läsa ikapp :) Får säga grattis till plussarna oxå!!  :D

Jag tänkte ge mig på konsstycket o ladda upp bilder här för o visa ett svagt streck som kom efter utgången tid fr ett test i morse. Det första är precis när ja upptäckte strecket o det andra är många timmar efter när det torkat. Så frågan e väl eg e det så här wondfotesten brukar se ut efter tiden gått ut? Kan ju vara bra o ha lite koll för har köpt upp en hel arsenal av dessa hahah.. ;P

jag har testat med en hel hög Wondfo... och har visserligen fått ett sånt streck en gång, men då fick jag även svagt positivt på några andra tester och det var troligtvis en sk kemisk grav...annars har mina wondfo varit kritvita även efter utgången tid
  • linnsi
    MissMollis skrev 2011-10-11 18:48:10 följande:

Det rasslar verkligen fort i den här tråden, mkt o läsa ikapp :) Får säga grattis till plussarna oxå!!  :D

Jag tänkte ge mig på konsstycket o ladda upp bilder här för o visa ett svagt streck som kom efter utgången tid fr ett test i morse. Det första är precis när ja upptäckte strecket o det andra är många timmar efter när det torkat. Så frågan e väl eg e det så här wondfotesten brukar se ut efter tiden gått ut? Kan ju vara bra o ha lite koll för har köpt upp en hel arsenal av dessa hahah.. ;P

sådär såg mina ut, bim-4 :)
  • Lufsan

Tog ett ikväll... ja jag vet... Men ses det nått?

En dag i sänder.
  • linnsi
    Lufsan skrev 2011-10-11 18:57:47 följande:
    Tog ett ikväll... ja jag vet... Men ses det nått?

ser nåt, men ser dock inte om det är nån färg i strecket :(
  • slemtorsk i din bralla

Lufsan... tyvärr ser jag inget men det kan ju vara bilden. Ser du något i verkligheten?

Tänkte att jag sparar ner bilden och ser om jag kan förstärka den ev om det är okej?

• Stinis83

MissMollis, hur långt efter utgångna tiden kom strecket? Jag tycker det ser positivt ut jag ;)

• Lufsan
    linnsi skrev 2011-10-11 18:59:45 följande:
    ser nåt, men ser dock inte om det är nån färg i strecket :(
    fast det syns i verkligheten att det är rosa. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 19:00:45 följande:
    Lufsan... tyvärr ser jag inget men det kan ju vara bilden. Ser du något i verkligheten?

Tänkte att jag sparar ner bilden och ser om jag kan förstärka den ev om det är okej?
    absolut!
    En dag i sänder.
  • Lufsan

Jag kan säga att jag ser det i verkligheten men är inte övertygad. 

En dag i sänder.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester