• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Choccolat

rebelracing: du har mer än lite symptom som tyder på grav! grattis!

Slemmis... jag ser nog ingenting tyvärr..

• slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-10-11 16:28:10 följande:
    okej.. men detta var inte svagt.. strecket e ju nästan likadana i verkligheten..... jag tippar på äl i denna veckan möjligtvis till helgen.... vad tror du?
    svårt att säga.. beror ju på vart du är i cykeln också....
  • slemtorsk i din bralla
    Choccolat skrev 2011-10-11 16:30:15 följande:

nää jag tror inte det finns nåt att se heller
  • Frambuesa

hej alla spekulanter ;)

vill tipsa er om apotekets egna test där ska det bli en rosa linje i en ruta.. blir det ingen linje är man inte gravid. det går liksom inte att misstolka.. det var det testet som avgjorde att jag testat pos i juni.. med clearblue syntes det knappt fast jag var i vecka 8

• slemtorsk i din bralla
    Frambuesa skrev 2011-10-11 16:34:51 följande:
    hej alla spekulanter ;)

vill tipsa er om apotekets egna test där ska det bli en rosa linje i en ruta.. blir det ingen linje är man inte gravid. det går liksom inte att misstolka.. det var det testet som avgjorde att jag testat pos i juni.. med clearblue syntes det knappt fast jag var i vecka 8
    inte sant :-/ jag fick streck på dem i juni utan att vara gravid, det var INTE heller en kemisk grav eller tidigt missfall eftersom jag kort efter gjorde VUL och de kunde se att det var mens på gång...

SEN är det ju så.. att det är ett litet nöje det här att testa o tolka *S* lite galet kanske men det är roligt..
  • slemtorsk i din bralla
    Choccolat skrev 2011-10-11 16:30:15 följande:

NU däremot syns ett streck.. men det är ju efter tiden har gått ut.. mysko.. för det har jag aldrig fått med dessa även om andra påstår att de fått det ofta......hmmmmm lite spännande blir det juuuuuheheh
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 16:33:35 följande:
    svårt att säga.. beror ju på vart du är i cykeln också....
    just nu har jag ingen.. för har precis avslutat min första menstration efter missfallet,,

e på dag 7 dagar efter första mensdagen.. o man har äl mellan 10-20 dagen... så här i dagarna KAN det ju börja..

men som sagt... har aldrig brytt mej om ÄL innan.. jag o min man har sex så ofta ändå.. har nästan aldrig försökt skaffa barn.. det har blivit ändå
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-10-11 16:37:43 följande:
    just nu har jag ingen.. för har precis avslutat min första menstration efter missfallet,,

e på dag 7 dagar efter första mensdagen.. o man har äl mellan 10-20 dagen... så här i dagarna KAN det ju börja..

men som sagt... har aldrig brytt mej om ÄL innan.. jag o min man har sex så ofta ändå.. har nästan aldrig försökt skaffa barn.. det har blivit ändå
    bara att "nuppa på" då o hoppas på det bästa

PS skryt inte så mycket om ditt sexliv.. vi andra kan ju bli avis *hihi*
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 16:38:57 följande:
    bara att "nuppa på" då o hoppas på det bästa

PS skryt inte så mycket om ditt sexliv.. vi andra kan ju bli avis *hihi*
    HAHAHA avis.. nej du.. inget att bli avis på.. ett flåsande svettlök på en bara för en jävla bebis... hahaha
    (skojjar)

Men hade jag själv fått välja hade jag inte haft sex så ofta bara för att.... det blir lätt en.. JAG MÅSTE FÖR ATT VI SKA ... inget kul.. inget häftigt.. knappt skönt..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester