• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

V79 skrev 2012-06-05 07:49:40 följande:
    Alexander, skicka ett meddelande med din adress så kan jag posta 3 st gravstickor från bäst på test till dig. Fick några över:)
    åhhh underbara du Hjärta tack så jätte mycket :) ska inboxa dig direkt :)
  • alexander2011
    HelenFr skrev 2012-06-05 10:28:28 följande:

BIM-1 Det känns rätt men jag vågar inte lita på mina ögon trots att det är mycket tydligare i verkligheten. Vad säger ni?

understa har jag ökat kontrast bara 

ÅHHH GRATTIS :) hade du inte lagt upp ditt cb så ahd ejag bett dig ta ett hahahaha.
    finally :) det var inte så längesedan som ni började försöka eller??? 
  • alexander2011
    HelenFr skrev 2012-06-05 11:19:31 följande:
    Tack!!! Efterlängtat efter två års kämpande och idag var vi på vårt andra IVF samtal, men det  slipper vi nu :)
    förlåt!! såg ditt meddelande nu :S
  • alexander2011

sahara1: trixade och det ser fint ut!!!
  • alexander2011

niicesara: du börjar få en bebismage :) eftersom jag tror att din mage kommer bli ganska "jämnrund" så gissar jag på tös :) min mage redan i vecka 2 med 1:a barnet var mer spetsig eller hur man ska förklara. OCH vart sitter övervikten på dig. ge dig. det där är ingen tjockismage :)

• alexander2011

är det fiiffiis test? ser inte ut som spök asså :)

• alexander2011

Fiiffii skrev 2012-06-05 17:58:56 följande:
    Alex; ja det är mitt test:) hoppas hoppas verkligen att det är en bebis denna gången! :) Trött på alla falska plus!

säger grattis :)HjärtaSolig

• alexander2011
    Fiiffii skrev 2012-06-05 18:08:41 följande:
    Alex; jag vågar inte redigt tro nåt än:) men tack!
    jag tror allt att dina tester kommer bli starkare imorgon/övermorgon :)
  • alexander2011

morgon allihopa Solig

har mer mensvärk idag!! och lätt illamående. det är nästan jobbigt med mensvärken och jag hoppas att mensen håller sig borta nu.
    hade ju mens sist den 5:e maj äl känningar den 16-18 och sen igen värk den 22:e Förvånad
    har nu haft mensvärkskänningar i 6 dagar o jag har inte testat på en vecka.

snälla säg att det är våran tur nu hahahahaha     

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-06-06 09:41:49 följande:

NU ÄR DE ER TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjärta

Nu SKA Tanteländet hålla sig bborta!!!!!!!!  

När ska du testa igen? Skrattande 
    XD hahaha go du är Solig

fast är nästan lite orolig för det gör ganska ont i högra sidan men jag hoppas det är normalt.

vet inte när jag ska testa igen V79 hade några tester kvar hemma så hon skulle skicka dom till mig :) så jag hoppas jag hinner testa denna veckan iaf    
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester