-
åhhh underbara du tack så jätte mycket :) ska inboxa dig direkt :)V79 skrev 2012-06-05 07:49:40 följande:Alexander, skicka ett meddelande med din adress så kan jag posta 3 st gravstickor från bäst på test till dig. Fick några över:)
-
ÅHHH GRATTIS :) hade du inte lagt upp ditt cb så ahd ejag bett dig ta ett hahahaha.HelenFr skrev 2012-06-05 10:28:28 följande:
BIM-1 Det känns rätt men jag vågar inte lita på mina ögon trots att det är mycket tydligare i verkligheten. Vad säger ni?
understa har jag ökat kontrast bara
finally :) det var inte så längesedan som ni började försöka eller??? -
förlåt!! såg ditt meddelande nu :SHelenFr skrev 2012-06-05 11:19:31 följande:Tack!!! Efterlängtat efter två års kämpande och idag var vi på vårt andra IVF samtal, men det slipper vi nu :)
-
sahara1: trixade och det ser fint ut!!! -
niicesara: du börjar få en bebismage :) eftersom jag tror att din mage kommer bli ganska "jämnrund" så gissar jag på tös :) min mage redan i vecka 2 med 1:a barnet var mer spetsig eller hur man ska förklara. OCH vart sitter övervikten på dig. ge dig. det där är ingen tjockismage :)
-
är det fiiffiis test? ser inte ut som spök asså :)
-
Alex; ja det är mitt test:) hoppas hoppas verkligen att det är en bebis denna gången! :) Trött på alla falska plus!
Fiiffii skrev 2012-06-05 17:58:56 följande:
säger grattis :)
-
jag tror allt att dina tester kommer bli starkare imorgon/övermorgon :)Fiiffii skrev 2012-06-05 18:08:41 följande:Alex; jag vågar inte redigt tro nåt än:) men tack!
-
morgon allihopa
har mer mensvärk idag!! och lätt illamående. det är nästan jobbigt med mensvärken och jag hoppas att mensen håller sig borta nu.
hade ju mens sist den 5:e maj äl känningar den 16-18 och sen igen värk den 22:e
har nu haft mensvärkskänningar i 6 dagar o jag har inte testat på en vecka.
snälla säg att det är våran tur nu hahahahaha -
XD hahaha go du ärJennie83 skrev 2012-06-06 09:41:49 följande:
NU ÄR DE ER TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu SKA Tanteländet hålla sig bborta!!!!!!!!
När ska du testa igen?
fast är nästan lite orolig för det gör ganska ont i högra sidan men jag hoppas det är normalt.
vet inte när jag ska testa igen V79 hade några tester kvar hemma så hon skulle skicka dom till mig :) så jag hoppas jag hinner testa denna veckan iaf