• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-05-28 14:18:06 följande:
    men då ska du ju inte sluta hoppas än :) jag är på BIM & hade ett svagt streck på BIM-4, men inte något idag för blotta ögat. Vänta till BIM o testa igen :)

nja, jag väntar iaf 2 dagar efter bim så ser vi
  • alexander2011

snälla tjejer. är på bim-3 idag. plusade sist på bim+12.
    nu är vi inne på 8:e försöket och vi vill så gärna ha ett syskon. så snäla. vrid o vinka o se ifall ni kanskee kan ana nått. vågar snart inte hoppas mer o ger snart upp  
  • alexander2011

Har bim imorgon o jag tror att mensen kommer att komma snart. har värk men mest typ höger äggstock.omjga minns rätt så kändes det exakt såhär sist oxå Gråter
    har inga tester o tänker inte köpa förens mensen är 1 vecka sen 

• alexander2011
    cholicharra skrev 2012-06-01 01:10:20 följande:
    då är vi två som har bim i morrn :) men jag tänker nog testa efter helgen om inte mensen kommit. jag e så ivrig! håller tummarna för dig :)

tack men jag brukar ha värk av o till några dagar innan mensen o jag tror inte jag är gravid denna gången fastän jag längtar sååå.

uppdatera närdu har testat 
  • alexander2011
    jojanilsson skrev 2012-06-01 09:04:01 följande:
    Någon som vill analysera? Gravid eller spök?!
    Taget i morse, är på bim- 4 el 3 idag.
    Mensvärks-liknande känsla i tjejmagen, brukar inte ha de förrän samma dag

du är gravid :) GRATTIS utan tvekan

• alexander2011
    Mikka82 skrev 2012-06-01 09:36:12 följande:
    Ingen som ser nåt om man gör om bilden?

jag testade o trixa men det är svårt. asså man ser en tunn linje o skulle därför inte lita på det. bilden är i dålig skärpa tyvärr. går det att fixa en bättre bild så ska jag ordna det
  • alexander2011

popcornplaya skrev 2012-06-01 14:10:26 följande:

Hej allihopa! Var lääänge sen jag skrev nått i den här tråden men kikar in lite då och då. Var så deppig och lite knäpp sist jag skrev och mensen som vanligt kom. Självklart har jag inte blivit gravid än. Känns som det aldrig kommer bli så Rynkar på näsan

Men nu håller jag på att bli tokig på testlagrets jä*la test! Visar ju skuggor på vartenda test ju! Är på bim+1 idag. Har inte superkollen på när jag hade äl då jag försökt ta det lite lugnt och inte tänka så mkt på bebisverkstan med äl tester och så men mensen brukar va som en klocka på dag 28 i cykeln. Brukar ha äl känningar ändå så jag brukar ändå känna när jag har äl. Nu är jag då på dag 29 i cykeln.

Översta testet på bilden är från imorse och nedre från nyss. Tolkar ändå detta som neg och har lite meskänningar i magen och ryggen till och från så den vill väll bara luras lite den här månaden och bli sen. Skitmens!   

jag tror inte att det är spök. kan du inte ta ett test imorgon igen :)

• alexander2011

popcornplaya skrev 2012-06-01 19:30:26 följande:

Tack för trixet Skrattande Var och handlade förut och då kunde jag inte låta bli att köpa cb och preg även om jag egentligen tycker de är skit. La in bilden nu men den hamnade dock lite konstigt.

asså jag hoppas att det är nått för jag ser verkligen på båda testerna på bilden. du har ju fått en massa knepiga tester innan om jag inte minns fel. trixade din o jag slänger in den oxå. jag vill veta hur det går imorgon om du testar igen men tyvärr hinner jag inte läsa förens på eftermiddagen. ska på brännbollsturnerning hela förmiddagen/eftermiddagen imorgon hahahaha

• alexander2011
    OK denna tråden handlade väl om att man försöker bli gravid,vill ha hjälp med tvetydliga tester, stötta varandra o kunna ventilera UTAN massa jävla påhopp o tjafs så därför tänker jag byta samtalsämne o FAKTISKT hålla mig till det som tråden igentligen handlar om.

BIM+1 idag, inte så ovanligt för min del igentligen. den har ju hoppat lite hur som helst annars verkar det som.

trodde bergis att NU kommer mensen (igår) men nejj inga spottings ingenting mer än ÖMMA bröstvårtor o ont emot armhålorna mer eller mindre. mensvärken kommer o går mer eller mindre oxå och nått enormt ökad sexlust. killen tror att jag har blivit knäpp asså. vissligen kan mensen ändå vara på g. brukar ju som sagt ha såhär dagar innan (kanske inte just med lusten) :(

annars blir det försök 9 för oss. Vi är trötta på att hoppas,längta,vänta och snart försöka. Att det ska vara så svårt. Jag fattar inte. har prövat apiforce, använder äl tester varje månad (förut  denna månaden) o prickar in rätt tider men ändå  händer ingeting. Man tar nästan bara för givet att bara för att förra gången gick det så snabbt,dvs 3:e försöket blev man gravid påoch 1:a gången 1:a försöket (dock abort).
    alla säger att det är så lätt att bli gravid direkt efter en graviditet, BULL SHIT!!! iaf inte för oss.

förlåt tjejer, men jag behöver bara få Kräks av mig lite... är så trött på att försöka när inget händer. ni som har följt mig vet hur alla mina satans spöksträck har gett mig hopp om och om igen :(

testade sist för (nu) 3 dagar sedan, negativt och så har jag INGA tester hemma :(

jag ska kika in imorgon eftermiddag o se hur det går för er andra        
  • alexander2011
    CML skrev 2012-06-01 21:56:06 följande:
    Idag visade det digitala GRAVID!!

GRATTIS Solig vilket försök lyckades ni pÅ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester