OK denna tråden handlade väl om att man försöker bli gravid,vill ha hjälp med tvetydliga tester, stötta varandra o kunna ventilera UTAN massa jävla påhopp o tjafs så därför tänker jag byta samtalsämne o FAKTISKT hålla mig till det som tråden igentligen handlar om.
BIM+1 idag, inte så ovanligt för min del igentligen. den har ju hoppat lite hur som helst annars verkar det som.
trodde bergis att NU kommer mensen (igår) men nejj inga spottings ingenting mer än ÖMMA bröstvårtor o ont emot armhålorna mer eller mindre. mensvärken kommer o går mer eller mindre oxå och nått
enormt ökad
sexlust. killen tror att jag har blivit knäpp asså. vissligen kan mensen ändå vara på g. brukar ju som sagt ha såhär dagar innan (kanske inte just med lusten) :(
annars blir det försök 9 för oss. Vi är trötta på att hoppas,längta,vänta och snart försöka. Att det ska vara så svårt. Jag fattar inte. har prövat apiforce, använder äl tester varje månad (förut denna månaden) o prickar in rätt tider men ändå händer ingeting. Man tar nästan bara för givet att bara för att förra gången gick det så snabbt,dvs 3:e försöket blev man gravid påoch 1:a gången 1:a försöket (dock abort).
alla säger att det är så lätt att bli gravid direkt efter en graviditet, BULL SHIT!!! iaf inte för oss.
förlåt tjejer, men jag behöver bara få
av mig lite... är så trött på att försöka när inget händer. ni som har följt mig vet hur alla mina satans spöksträck har gett mig hopp om och om igen :(
testade sist för (nu) 3 dagar sedan, negativt och så har jag INGA tester hemma :(
jag ska kika in imorgon eftermiddag o se hur det går för er andra