• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (Är jag galen?)
    Anonym (Bella) skrev 2024-08-16 16:29:31 följande:

Kan det vara falskt

?? 🧐

Ska ha mens idag, blöder lite. Testa-tidigt test.

Missfall?
    Jag ser strecken, men om du blöder hade jag avvaktat och sett hur det utvecklar sig. <3
  • Anonym (Är jag galen?)
    Anonym (Endo) skrev 2024-08-08 07:38:23 följande:
    Hej!
    tog ett nu på morgonen, vet inte om jag inbillar mig 😅 men får kanske vänta ett par dagar till och testa lördag eller söndag morgon igen.

Var du gravid? 😍
  • Anonym (Hoppas)
    Anonym (Är jag galen?) skrev 2024-08-20 08:19:53 följande:
    Gud ja! Grattis!!
    Tack så mycket! hoppas det får vägen nu! Tidigt ul imorgon 🌸. 
  • Missminime
    Anonym (Är jag galen?) skrev 2024-08-20 08:20:45 följande:
    Jag ser strecken, men om du blöder hade jag avvaktat och sett hur det utvecklar sig. <3
    Ta ett nytt digi på morgonen
  • Anonym (Funderar)

Är detta testet trasigt? för strecket är nästan i mitten i vanliga fall bruka strecket vara längre till vänster 
  • Anonym (Spöke eller plus)

Kommer vara tveksam till CB test. Kollade även mina test efter 2 timmar.. det vänstra testet blev till och med starkare än det understa, det vänstra togs två dagar senare och blev ett blått smalt streck. Har sedan testat med RFSU test och de har blivit solklart negativa, inga spökstreck alls.

• Anonym (Anoca)
    Anonym (Spöke eller plus) skrev 2024-08-20 21:09:42 följande:

Kommer vara tveksam till CB test. Kollade även mina test efter 2 timmar.. det vänstra testet blev till och med starkare än det understa, det vänstra togs två dagar senare och blev ett blått smalt streck. Har sedan testat med RFSU test och de har blivit solklart negativa, inga spökstreck alls.

Typiska torkstreck 
  • Anonym (Gravid???)

Hej hur aka jag tolka. 

18 aug positivt digitalt clearblue 
    20 aug negativt digitalt clearblue 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester