• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (B2)

Hej! 

Tog ett test nu på morgonen, äl+11 eller äl+10. vad tror ni? spök eller inte? Tog ett test igår em också och jag tror att jag anade nåt. Tyckte att denna syntes liiite mer men såå svårt att veta så vill gärna ha fler extra ögon😅 så sjukt dålig upplösning ser jag nu när jag laddar upp haha hoppas ni ser nåt!!

• Nanathalie
    Anonym (B2) skrev 2025-02-21 09:24:18 följande:

Hej! 

Tog ett test nu på morgonen, äl+11 eller äl+10. vad tror ni? spök eller inte? Tog ett test igår em också och jag tror att jag anade nåt. Tyckte att denna syntes liiite mer men såå svårt att veta så vill gärna ha fler extra ögon😅 så sjukt dålig upplösning ser jag nu när jag laddar upp haha hoppas ni ser nåt!!

För dålig upplösning för att det ska gå att svara på 😅
  • ElsaCross

ska pallra mig iväg för att köpa ett digitalt men så länge, vad tror ni? Någon som ser något, jag tycker mig ana en skugga, använt upp alla de andra 7 tester från denna box och ingen har visat ens ett spök, så man får ju upp förhoppningarna? äl +12

• Nanathalie
    ElsaCross skrev 2025-02-21 10:56:43 följande:

ska pallra mig iväg för att köpa ett digitalt men så länge, vad tror ni? Någon som ser något, jag tycker mig ana en skugga, använt upp alla de andra 7 tester från denna box och ingen har visat ens ett spök, så man får ju upp förhoppningarna? äl +12

Hej!

Jag tror jag ser det du ser men kan inte avgöra om det är en vit linje där teststrecket SKA vara, eller om det är en skugga intill ett vitt streck, eller om det faktiskt är ett streck där det ska vara😅 låter rimligt med ett digitalt för att få det svart på vitt. Håller tummarna.❤️
  • ElsaCross
    Nanathalie skrev 2025-02-21 11:28:44 följande:
    Hej!

Jag tror jag ser det du ser men kan inte avgöra om det är en vit linje där teststrecket SKA vara, eller om det är en skugga intill ett vitt streck, eller om det faktiskt är ett streck där det ska vara😅 låter rimligt med ett digitalt för att få det svart på vitt. Håller tummarna.❤️
    Tack för svar, tog ett sånt här digitalt 6 dagar tidigt test nu och jag är tyvärr inte gravid den här månaden heller. Tänkte uppdatera om någon ser mitt test och känner igen sitt, det är negativt ❤️?????
  • Kottens

Väldigt tidigt test, bim-7, men ett testa-tidigt... 
    snälla inga pekpinnar om att det är supertidigt, det vet jag om 😣 
  • Anonym (Lilla lady)

hjälp, ser ni något? BIM-6
    cb testa tidigt. 

• Kottens

Skärpan var ju verkligen sämst på den bilden så bifogar en till.. syns mer i verkligheten.. 
  • Anonym (Lilla lady)

Vi verkar sitta i samma båt 😅 tycker också bilden jag la upp blev kass🙈 Tycker man ser strecket tydligare på bilden i min telefon. 

Kottens skrev 2025-02-22 16:26:59 följande:

Skärpan var ju verkligen sämst på den bilden så bifogar en till.. syns mer i verkligheten.. 
  • KlokaKräftan

Hej alla fina där ute! 
    Vad tror ni om detta? Ska självklart ta nya test i dagarna men tagit Clear Blues ultra tidiga test idag kl 12:30 så inte morgonurin. Är på dag 14 efter ägglossning och har inte fått min mens i alla fall men blir orolig att det är ett så svagt streck? Haft missfall i Augusti och November och vill bara att det ska gå vägen nu ☹️🙏🏼
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester