• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Carmat jag ser också

Här är mina från idag... Så negativt det bara kan blir

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2011-12-29 14:09:43 följande:
    Solig

den understa kan jag ana nått men testet över ser negativt ut :( 
    Det förstår jag nästan.. Översta är taget medmorgonurin och understa taget efter en timma .. Men ja det känns negativt ändå eftersom testen häromdagen var starkare
  • Helenmedh
    alexander2011 skrev 2011-12-29 14:17:30 följande:
    men hcg:n ökar inte varje dag utan varannan var tredje dag, ge inte upp :)
    Åh jag menar såklart tvärtom, understa är med morgonuring och översta efter en timma...

Jaså? Ja,men nu är det 4 dagar sedan testet var som starkast. Ställer ändå in mig på att det gått åt skogen som hon på KK sa att det kunde göra en massa gånger innan det tog sig för oss..
    Men tack för att du peppar  
  • Helenmedh

Nu behöver jag verkligen låna era ögon tjejjer.. Inbillar jag mig? Testen gav ju svaaaga streck för fyra dagar sedan men sen har dom varit blanka.. Nu fick jag detta, på bim-3.. 
    Ser ni något?

• Helenmedh
    LuPeRo skrev 2011-12-30 13:08:41 följande:
    Jag ser på allihopa
    YEEEEEY!! Fasen att jag förbrukat nästan alla test.. Har bara två kvar och Bim om 3 dagar.. Hahah Ilandsproblem..
  • Helenmedh
    LuPeRo skrev 2011-12-30 13:08:14 följande:
    Lite bättre bild:

För min ögon är det ett vitt streck mellan två mörka kanter.. Vet faktisk inte.. Bim?
  • Helenmedh
    Liten Léonie skrev 2011-12-30 13:43:27 följande:
    Det är bara färgrester över hela testet... Flammigt.. Ledsen men jag tror att man så gärna vill se ibland att man ser allt men där är inget!
    Ja det är flammigt men det är för att kontrasten är nerdragen eftersom allt  speglades i blixten.. Irl är det inte flammigt och man ser ett streck när man tittar på det
  • Helenmedh
    Madde skrev 2011-12-30 13:57:30 följande:
    Helenemedh.. Det syns tydligt streck på dom 3 sista bilderna!
    Hoppas! Vill dock inte ta ut något i förskott för man har ju blivit besviken förr :/
  • Helenmedh
    LuPeRo skrev 2011-12-30 14:39:46 följande:
    Jag tror (om jag räknar lite på det) att jag är på BIM-4 och hade jag varit gravid hade det visat sig nu.
    Ja ja, bara att bryta ihop och komma igen

linnnea: Något svagt ser jag...
    Äsch.. Bim-4 måste man ju inte se något på? Jag är på bim-3.. Men sonen plussade jag bim+5 så hoppet är ju inte ute

Änglabarn: Tyvärr så ser jag ingenting... 
  • Helenmedh

Carmat:  Såg något ytterst svagt när jag vinklade skärmen så försökte göra om den lite.. Såhär der det ut

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester