• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hanu01: ja tiden gick sjukt fort.. En liten lillebror är det :) nej jag förstår det.. Men hang in there, dom 14 månader vi försökte kändes som en evighet.. Men nu är man äntligen här. Det är snart er tur också :)

• Helenmedh
    syltburk skrev 2012-12-11 06:33:16 följande:
    Hej alla!
    Jag är ju nyplussad så att säga, men känner inte speciellt mycket symptom som jag vågar/kan härleda till graviditeten... Så därför testar jag...
    Idag tyckte jag att mitt morgontest (sticka 25) var svagare än mitt kvällstest (sticka 25) som togs på "två timmars kiss"...
    Behöver jag oroa mig!? Borde jag inte ha ont i tuttarna, stickningar i tjejmagen, illamående? Är bara v 4....
    Du behöver absolut inte oroa dig! Mina symtom kom först i vecka 7 eller 8 och jag hade alltid starkare utslag på testen på kvällen :) Kan säga att jag sitter nu här i vecka 21. Det kommer gå jättebra :) 
  • Helenmedh
    syltburk skrev 2012-12-12 06:17:47 följande:

Grynet måste ju sitta som berget tycker man!!
    Oavsett avsaknaden av symptom!
    Grattis!  

Haha.. Så sa jag också men fick ångra mig bittert när jag kräktes konstant från vecka 8 till vecka 17.. ;) 
  • Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2013-01-19 13:33:40 följande:
    jag ser den ju....konstigt

nytt försök då
    Men jisses vilken sötnos!
  • Helenmedh
    mammelie1891 skrev 2013-01-29 12:00:24 följande:
    Kanske: ja just det! Du och jag! ♥
    Och jag är här och spanar in er med jämna mellanrum och håller alla tummar jag har!  
  • Helenmedh

Hej! Hoppar in en snabbis här (igen). Det är över två år sedan jag satt och analyserade sönder tester här inne då vi försökte bli gravida, kul att tråden lever  

Jag behöver lite hjälp nu dock. Min mens är några dagar sen, fyra för att vara exakt. Den brukar komma som en klocka. Vi försöker inte bli gravida men det vore inte en katastrof om det var så. 
    Tog ett test idag för detta tär på mig, om det bara är kroppen det är fel på eller om jag faktiskt är gravid. Jag tycker personligen testet ser väldigt negativt ut men mensen kommer ju inte och jag har inga symtom på att den är på väg heller.. Vad tror ni? Har endast ökat kontrasten då lysröret på toan gjorde bilden extremt stark.

• Helenmedh
    Helenmedh skrev 2014-02-07 15:47:29 följande:
    Hej! Hoppar in en snabbis här (igen). Det är över två år sedan jag satt och analyserade sönder tester här inne då vi försökte bli gravida, kul att tråden lever  

Jag behöver lite hjälp nu dock. Min mens är några dagar sen, fyra för att vara exakt. Den brukar komma som en klocka. Vi försöker inte bli gravida men det vore inte en katastrof om det var så. 
    Tog ett test idag för detta tär på mig, om det bara är kroppen det är fel på eller om jag faktiskt är gravid. Jag tycker personligen testet ser väldigt negativt ut men mensen kommer ju inte och jag har inga symtom på att den är på väg heller.. Vad tror ni? Har endast ökat kontrasten då lysröret på toan gjorde bilden extremt stark.

Nu när tiden gått ut så är där ett tunt men blått streck.. Är det klassiska spök?
  • Helenmedh
    Helenmedh skrev 2014-02-07 15:47:29 följande:

Ingen? 
  • Helenmedh
    Jacqueline skrev 2014-02-07 20:25:59 följande:
    Ser ingen bild
    en sida bak :) Men kan slänga in det igen! 

• Helenmedh
    Gummsan skrev 2014-02-07 21:09:50 följande:
    Nämen hejsan
    Du fick bebis va?
    Man ser ju nått här iaf.
    Heeej!  

Ja jag har fått en son för snart ett år sedan! Hur går det för dig? :)

Vi planerar inte fler just nu men mensen är ju sen och började fundera. Så fick man detta som får en att fundera ännu mer hahha
  • Helenmedh

Hänger än här i bakgrunden och blev alldeles tårögd när jag såg ditt plus Knasten83!! Superstort megagrattis!! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester