Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag äter 2 om dagen och slutar när ältest ger utslag
Vi kanske ska be Skrutt lägga in den i Ts? Då ser vi den hela tiden
Popcorn: Åh vad tråkigt Jag tror att borago KAN funka, jag känner mig ytterst knepig i livmodern sen jag började.. Är typ som jag är svullen och "bubblig".. :P
Leverpåhoppet: Jag tycker att det ser positivt ut.. När har du bim?
Själv undrar jag en sak.. Min fertila vecka börjar imorgon enligt uträkning med äl på måndag, men mina flytningar är inte att leka med! Får ha trosskydd.. När jag klev upp imorse så rann det längs benen :S
Varför äär det så? Aldrig haft så förr...
Fyyyy vad jag är ledsen nu.. Känns som om ingenting går min väg längre.. Blir inte gravid, mina två (!) vänner som inte ens planerat eller har ett fast förhållande är gravida, ska gifta mig i mars och har inte ens festlokal, ingen av mina syskon kommer på mitt bröllop, ser knappt min karl för att han jobbar så mycket.. FÖRLÅT allamen just nu är jag såå ledsen.. Kanske är hormoner inför äl eller nåt men bägaren rann verkligen över när min bror ringde och sa att han inte kan komma på bröllopet...
Eiramis: Jo det finns ju något där! Men ja.. Om tiden gått ut så vet jag inte om det räknas tyvärr :/..