• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu ser dom nästan gråa ut. Men dom va rosa.

utan autoförbättring..

Det såg mer ut som autoförbättringsbilderna i verkligheten...

- Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu
    vägkorsning skrev 2013-01-21 18:01:30 följande:
    Man ser ju t om strecket via datorn, det brukar man aldrig göra annars! Har ingen erfarenhet av spökstreck på Preg.
    Det sitter rätt, ser jämnt ut och har rätt färg. Looking good! Det där digitala... it aint over til the fat lady sings, som man brukar säga Prova igen imorgon!
    Men när man googlar på spökstreck Preg får man upp sjuuuukt många som fått så.. :/

Jo då jag ska testa i morgon igen är så jäkla tråkigt bara att få sånt här steck om det INTE skulle vara ngt

• viochdu
    minaz skrev 2013-01-21 18:16:39 följande:

Nej tror absolut inte att det är spök, du är GRAVID!
    Grattis till dig. =)

Så länge du inte blöder massor och har ont...
    Digitala kan faktiskt slå om efter några dagar.
    Ditt hopp är inte borta.
    Kämpa, kämpa, kämpa.
    Tror du inte??

Nej jag blöder inte.. ...än.

Men läser om så många som får spök på preg :/
  • viochdu

Ni ni skriver Apotekets egna då är det liksom Apotekets gravtest och inte aco preg?? Sett många som kallar preg för Apotekets egna !

• viochdu

linda: är det rosa i verkligheten... ? Är det det så tror jag du kan klassa dig som gravid!

• viochdu

Lindad: Jag fick några streck i lördags på bäst på test. Som jag la upp här. Som jag inte kunde avgöra färgen på. Du har inga bilder på dem!?

• viochdu

Medow: absolut inte. Baa kort stegring. Nu har du ÄL om 24-48 timmar från i morse! Så sitt inte här utan ha seeeex!

Glöm inte att ägget lever i upp till 24 timmar. Så från idag och 72 tinnar framåt :)

• viochdu

Sabiina: men skit i appen. Den utgår bara för vad som är normalt i din cykellängd.

Lär känna din kropp eller använd äl -test i nån månad så får du mer koll.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester