• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lindad: även på dem som du fick ljust ljust. Trodde bara det va det där tydliga strecket du lagt upp. Det testet jag frågade va rosa!

Va det fler bilder. Det missade jag.

• viochdu

Linda: Givetvis funkar inte internet hemma men dom finns på s 8944 med ett i lägg dörst med knastens sen mitt svaga skit streck!

• viochdu

LindaD : men ditt såg verkligen pos ut. Fråga knasten! Hennes test gick upp och ner i styrka hela tiden.. Ibland jätte svagt.

Ja jag la upp samtidigt som dig i Em. Ett preg test!

• viochdu
    carolineklund skrev 2013-01-21 21:20:48 följande:
    testade med digitalt nu.. fick inte gravid, är på bim +6 och jag känner av detta

ofta trött tidigt
    kissar flera gånger /tim
    lite smått ömma bröst på sidorna
    magen är svullen

fattar ingenting!! :(
    Vännen. Det är nu du kanske ska försöka få in att det är så att du inte är gravid. Jag vet att det är tungt. Alla vi kämpar för plus.

Men tyvärr är det nog så att mensen bara hoppat över för dig..

Försök gå vidare. Så du inte missar om du har ÄL snart.

- Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu
    Mom amor cor skrev 2013-01-21 21:17:05 följande:
    Viochdu: som ditt preg såg ut idag såg mina också ut fast kag fock INTE GRAVID på digital.
    Två dagar senare gick jag GRAVID 2-3
    Visade sig vara tvillingar och e nu i v13 :D
    Åh hade du med preg. La du upp dom i tråden då?

vilken månad plussade du id eller kommer du ihåg datum.. Tänkte gå bakåt i tråden och kolla :)

Ja tvillingar trillingar.. Vad som bara jag får bli mamma och vi en familj...:)
  • viochdu

Lindad: behöver inte betyda dåligt med stramningar i magen :) du har ju plus. Måste va det ju. Rosa och synligt!

Va väl ngn mer här som plussade idag men testade igen och fik neg. När det är så tidigt beror mkt på vad man druckit hur mkt man kissat osv. Det hoppet lever jag på än och hoppas på att det va därför jag fick neg på digitala idag

• viochdu

Här är det torkat men slänger ut det ändå... Så ser det ut nu... FLERA FLERA timmar efter men typ ingen skillnad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester