slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-17 14:04:29 följande:
Fredag... ÄNTLIGEN.. och tänkte sova ut men ICKE!!! larmet var ställt 10 timmar framåt när vi gick o lade oss... trots det har jag sovit max 4 timmar.. och inte mer än 1 åt gången.....
Mannen har haft problem med sina spasmer i benen (något förlamade ofta har och det är faktiskt lite bra för det håller muskulaturen i gång.. men så häääär mycket har det aldrig varit, märks att han har en infektion i kroppen då brukar det skaka loss) så hela sängen har skakat som fan hela natten, hunden har varit orolig.. hon som alltid sover som en stock annars, sonen har sovit oroligt o gnällt och fyra i morse började han ropa "ÄR DET MORGON ÄN???" varvat med "JAG ÄR HUNGRIIIIG" fram till kl 6.40 när jag gav upp gick upp satte honom framför tvn med en banan och gick ut med hunden....
Behöver jag tala om att mitt humör ligger långt under krypgrunden på huset!?!?!
Ägglossningstestet har fortfarande inte visat positivt, men ska ta ett typ NU och hoppas på ett rejält positivt test så att vi kan köra..
Denna månads strategi (vi har haft lite olika under de 8 månader vi kört på egen hand) är att inseminera den dagen vi får fullt utslag och dagen efter... och ev en dag till (utifall ägget släpper 48 timmar efter positivt)
Ska fira min födelsedag i dag..(fyller på onsdag- brukar inte ha åldersnoja men i samband med bebisverkstaden så blir man ju lite nedstämd när man inser att man bara har 1 år kvar till kärring.... dvs 40)
Mannen gav liiiite för många ledtrådar i morse och sonen försa sig ang presenten som är från honom... så jag VET att jag får ett wii Fit Plus... bra träning för att mota bort resterande kilon...den ska fan användas varje dag om jag så får gå upp kl 4!!!!
ORDBAJS så det skriker om det.. men sån är jag
HA HA HA... jag kan läsa din irritation och trötthet ,stackare !!
kärring är du la inte , man är inte mer än man känner sig =) grattis i förskott kära du