• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Momtobee skrev 2012-02-17 14:38:15 följande:
    Gaahh, vilket jävla dilemma... Kan inte äta för jag ser ut som en spärrballong i ansiktet. (tandjävel), men jag mår illa och måste äta... Kan knappt svälja yoghurt...
    saftsoppa med sugrör
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-02-17 14:43:57 följande:
    Bläää! Äppeljuice, går ner :) men jag behöver mat juh. Kul att laga tacos till familjen ikväll...
    fy =( jag vet hur det är men så länge du får socker i dig 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-17 14:45:13 följande:
    Är testlagrets äl tester bra???? är de nån här som ha bara kört med att gå efter tempen???
    testlagrets äl tester är bra ,nej har aldrig tempat 
  • sweasmamma

angie... skönt att han mår bättre!!

själv fick jag en attack i bilen =( illamående,svimfärdig och brännande känsla i livmodern=( mår lite sådär  

• sweasmamma
    MiaMorot skrev 2012-02-17 16:40:15 följande:

Hej på er!
    Jag har bläddrat runt en massa här i tråden idag och tittat på massa svaga plus.. och det är en hel del som såg ut som mitt test gjorde imorse..

men vad är er uppfattning om dessa otroligt svaga plus, brukar det förbli plus eller luras man?  

olika, lägg upp bild =)
  • sweasmamma
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 16:39:04 följande:
    Clearblue och billiga tester. 

wohooo!!!! på med hatten ,fram med piskan !!!!
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-02-17 16:48:43 följande:
    tjejer!!!
    vart lite skeptisk på om detta faktiskt stämmer :/ hon ska juh va expert????? (strykt under)
    Hej!

de enda testerna som ökar i styrka är clearblues med veckoindikator alla andra tester reagerar på att det finns ett hormon inte på hur mkt. Styrkan i strecket är enbart en slump. Oroa dig inte. Att ha ont i rygg och mage när normalt. ha det gått 2-3 veckor sedan blödningen och du fortfarande testar pos var det en blödning under grav,

lycka till

enligt mig såå har hon fel lr??? 

hmmm what???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester