• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-08-09 13:44:34 följande:
    Cravings: barn 1: päronsplitt. Barn 2: butterkaka (åt en halv varje kväll, min sambo åt andra halvan...gissa hur mycket han gick upp den graviditeten, haha). Barn 3: inget!

XD hahaha, du de första kilorna som jag la på mig i börna asså de första 10 kg la killen oxå på sig.
    hans förklaring var pga mina cravings:- ja men du lagar så god mat.

jag kunde äta middag 3 ggr om dagen inklusive frukost o annat emellan. var konstant hungrig. åt mer än han och idag ligger han fortfarande på de 10 kg hahahaha.  
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-09 13:45:52 följande:
    Orkar inte PMA så jag tar det här ändå:
     Jag menade absolut inget illa och du såg ju själv att slemmis kommenterade detta också och det reagerar du inte alls på, det är ju konstigt.

Om du inte orkar PM:A så varför lägga in inlägget här.Det ahde du iaf energi till. börja inte nu igen!
  • alexander2011

Nä.. nu ska jag bege mig till jobbet igen. kikar in senare ikväll och vad ledsen jag blir om det dyker upp massa tjafs igen Gråter jag vill hinna läsa o kommentera utan att bläddra igenom typ 30 sidor MINST på bara tjafs.

hopaas ni får en fortsatt trevlig dag och jag hoppas på fler plus i tråden tills jag kommer tillbaka 

• alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-09 13:51:35 följande:
    Oj du gick upp en hel del. Jag har aldrig haft det problemet trots matfrossa när jag vart gravid så har jag gått upp max 5 kg och det var 2008 då tösen vägde 4210 g.

Jag har sedan min dotter föddes nu senast inte behövt gå ner nåt men rasat ändå och väger mycket mindre än vad jag gjorde när jag väl blev gravid.

en del har tur:)

. jag gick iofs ner 16 av dom på 3 veckor. sen gick jag upp efter att jag slutade amma sen gick jag ner allt igen. Oj 4210, nästan 1 kg mer än min lilla. han vägde 3340g om jag minns rätt
  • alexander2011

Pärsikan: jag ser absolut på testet,  fast väldigt svagt :)

Knasen: Åhhhh hoppas det är ett tecken är sj bara på äl+2 idag, har fortfarande äl värk men emr på höger sidan. fick inte t  ill det med karln igår men jag hoppas att det räcker att vi myste dagen då jag fick positivt för dagen efter var det negativt :)

mysmamman : SER på dina bilder, visst är de suddiga men det syns ändå  

• alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-10 14:47:08 följande:
    Då jag har uvi i just nu har jag varit skeptisk till att testa mig på morgonen då deb är som värst! Nu idag BIM -3 visar det absolut ingenting :( men det har visat mest på kvällarna? Och då brukar jag hålla mig. Börjat tappa hoppet nu :( fast jag fått svagt rosa på Bim - 5 kan uvi göra att det inte visar som det ska?

det undrar jag oxå :S asså med mina äl tester. jag ahr oxå UVI just nu :(
  • alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-10 20:36:20 följande:
    Nu har en rosa flytning börjat på BIM-3 :/
    så fick jag när jag var gravid med sonen Solig
  • alexander2011
    lillnosie skrev 2012-08-11 20:56:50 följande:
    En liten undran bara.. Kan man börja må jätteilla när man har Äl? Har haft hugg till och från på högersida hela dagen och morgonen mådde jag superilla och sen har det gått och kommit hela dagen.
    har du äl nu eller har det passerat? jag har mått illa o fått jätteont av äl men det sitter mest på hela magen just då
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-08-11 21:08:26 följande:
    Godkväll damer!
    Vaddå blockad? Vad händer här??
    jag fatatr inte heller rktigt. en dle e blovkade från denna tråden, har asså fått en del anmälningar på sig o en moderator la in en kommentar några sidor längre bak.

har alla stukigt till den andra tråden o denna är nu enbart för bilder då eller?

synd att andra förstör så mycket för andra :(   
  • alexander2011

ursäkta Skäms skriver som en kråka hahahaha

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester