• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

äl+5 idag Solig

• alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2012-08-12 14:50:12 följande:
    Håller tummarna:)))

Tack :)
    Knasten83 skrev 2012-08-12 15:26:43 följande:
    Nu börjar det likna ngt, äl+6 idag, måste snart börja testa!!!! :))
    Jaaaa, hur känner du dig :)
  • alexander2011

knasen :) läste föresten inläggen nu ovan:) jag hoppas att det är nått nu för dig, med tanke på hur då mår så är hoppet stort från min sida hihih :)
    sj känner jag mig skenis som vanligt. lite molvärk men inga flytningar 

• alexander2011

äl+ 5 idag och jag är såååå sugen på att ta ett test men så onödigt hahahaha

• alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-08-12 21:29:13 följande:
    Åhh Alex håller tummarna stenhårt för er;)

Knasten och mammelie med såklart;)
    Och er andra :)

11 dagar över tiden, ingen mens och inget plus dryyygggtt att vänta. Om 2 veckor från i fredags ska jag börja på ny kur provera om inget annat hänt
    TACK :) vad är provera för nått? 11 dagar, när testa du sist eller har jag missat?
    viochdu skrev 2012-08-12 21:30:26 följande:
    Ja jag kan förstå att man är sugen på att testa. Fast man vet att det troligtvis kommer bli neg Ägget har ju troligtvis knappt fäst :/

Men förstår att testomanen i en gör att man bara vill pinka och få pos.
    Hahaha jaa eller hur, varje månad tänker jag samma sak, FAN att man inte kan trolla fram ett plus hahahaha
    Knasten83 skrev 2012-08-12 21:31:06 följande:
    Tack Jennie och momtobe!!!!

Alex: ja du, är det pergon eller är det bebis som ger mig symtom? Molvärk sen äl+3. Två senaste dagarna känt mig sjuk, mår illa..
    jag skulle bli förvånad om inte du är preggo asså ;)
    Knasten83 skrev 2012-08-12 21:32:54 följande:
    Alex: ja man blir ju lätt skenis!! Men flytningar kan man väl inte inbilla sig?? :O
    Nej :) kommer faktiskt inte ihåg att jag ahde mer flytningar när jag var grvaid sist Obestämd

• alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-08-12 21:43:08 följande:
    Alex: provera är för att stimulera fram en mens, hat pcos så jag måste gå lite hjälp på traven med det, och pergotime för äl.
    Näe du har inte missat;) har inte lagt upp ngt, senast var igår men tyvärr med RFSU, o de syntes ngt men inte mycket

ok :) tack för infon men jag hoppas du ska slippa det o få ett plus ist ;)
  • alexander2011

undrar om jag faktiskt ska ta ett test bara för att stilla min beroende hahaha. har ändå gott om stickor hemma ;)

• alexander2011
    swallow the big moon skrev 2012-08-12 22:59:55 följande:
    Här kommer ett test för analys, har gjort typ 4 st o alla är svaaaaga svaaaaga rosa om jag håller den mot lampan, digitala i fredags sa inte gravid. nån som ser vad jag ser?? Vinkla skärmen lite bakåt om ni analyserar test då syns de alltid bättre

ser faktiskt nått väldigt svagt men hur ser det ut otrixat??
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-13 12:34:03 följande:
    KNASTENS BILDER
    Otrixad

Trixad

Knasten: JAG tror du e på tjcoken :) det är funkar nog med digitalt nu :)
    Ahhh helt sjukt ju :) det där är ett plus :) ÅHH va fan du e ju bara på äl+7, måste haft äl tidigare asså hihi
  • alexander2011
    Meja JP skrev 2012-08-13 13:26:22 följande:
    Vart rekomenderar ni att man köper grav tester? är testlagrets Ok igen? vart går det snabbast att få hem dem?
    köp bastpatest.se. de har stickor 20 st för 98 kr :) o du får dom dagen efetr som du beställer innan 16.30 tror jag. jag gillar deras :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester